//

wachten tot 10 sept om iphone aan te kopen

wachten tot 10 sept om iphone aan te kopen discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Ik vertrek zaterdag naar de states voor meer dan 2 weken. Ik zou graag een iPhone aankopen, ik twijfel nog om die ginder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-13, 16:57
kdbr kdbr is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 4
Standaard wachten tot 10 sept om iphone aan te kopen

Hoi iedereen,

Ik vertrek zaterdag naar de states voor meer dan 2 weken.
Ik zou graag een iPhone aankopen, ik twijfel nog om die ginder te kopen en de welke.
Als ik de iPhone 5 zou kopen, zou ik dan niet beter wachten tot na 10 september voor een goedkopere prijs? Of denken jullie dat die prijsverlaging er nog niet direct komt.
Plus ik ben ook erg benieuwd naar de iPhone 5c (als die er komt e).
Ik zou graag van jullie wat extra info krijgen

merci alvast...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-13, 19:57
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Of de iPhone 5 in prijs zal zakken is maar de vraag. Het is onwaarschijnlijk dat het in productie zal blijven bij de komst van de iPhone 5C en zal dus veel zeldzamer worden. Op dit moment wordt het al vanaf 599 Euro aangeboden en ik verwacht niet dat dat veel goedkoper zal worden.

Het is sowieso verstandig om je af te vragen of je wel je nieuwe iPhone in de VS moet kopen. In Nederland geeft Apple geen garantie op iPhones die in de VS zijn gekocht en bovendien hebben de versies daar een andere LTE band die hier niet werkt. Ik zou het alleen overwegen als het prijsverschil groot genoeg is.
  #3  
Oud 03-09-13, 11:54
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Ik zou deze vraag nog eens stellen na 10 september.....Als er al op 10 september iets wordt aangekondigd. En al wordt er wat aangekondigd, dan nog is er een kans dat de iPhone pas een week of twee weken later in de Apple Store ligt. En vervolgens loop je hier tegen aan....Je moet er maar zin in hebben tijdens je vakantie.


Dus eigenlijk ben je twee/drie weken te vroeg in de US.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone kopen of wachten? wimpe iPhone algemeen 10 16-06-13 21:23
Nu 4s kopen of wachten tot najaar?? corvankruchten iPhone algemeen 5 26-02-12 10:06
Iphone 3GS of wachten tot 4G? doubleoz Archief 2 14-04-10 14:40
iPhone kopen, wachten op 4g? MrBirdsong Archief 2 25-02-10 12:18
In mei een iPhone, of wachten tot september? Hostpik Koopinformatie Nederland 23 01-04-09 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.