iPhone via sale4less.de (Ebay) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou deze gast zo snel mogelijk afkappen en zorgen dat je je geld terug krijgt. Een iPhone is kick, maar weet wel waar je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zou deze gast zo snel mogelijk afkappen en zorgen dat je je geld terug krijgt. Een iPhone is kick, maar weet wel waar je grenzen liggen!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gisteren nog gemaild met vraag naar opheldering. Totnogtoe geen antwoord. Ik heb betaald via overschrijving, en kan dus geen paypal-geschil openen... Het aanbod van de iphones begint nu wel uitgeput te raken bij hem, zo lijkt. Ik hoop ook op een antwoord morgen, en mocht ik kunnen zou ik ook liefst zo snel mogelijk mijn geld terug zien keren... Maar zonder reactie van zijn kant kan dit echt moeilijk...
|
|
|||
|
|||
Je kan proberen een eBay geschil te openen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem een bericht gestuurd over waarom het zo lang duurt:
Citaat:
Hopelijk krijg ik eens een goed antwoord, deze zal ik dan hier posten. [/FONT] |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb mij gisterenavond eentje gekocht bij deze verkoper. Ik had beter eerst dit forum geraadpleegd. Heb al een mail gestuurd naar die kerel,met de vraag wanneer mijn iphone verzonden wordt. Ik heb al antwoord gekregen:Hello, commodity is sent away at the beginning of next week, does to us much wrong because of the circumstances and the long delivery time Ik ga dit serieus in de gaten houden want heb al betaald via Paypal. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Greetz Crunch |
|
|||
|
|||
hehe, ik heb op mijn beiden e-mails die ik gestduurd had vandaag antwoord gehad,
[FONT='Calibri','sans-serif']Hello, does very much wrong to us because of the long delivery time, commodity at the beginning of the week is sent away[/FONT] [FONT='Calibri','sans-serif']Ik heb geen idee wat hij hiermee betekend, is het verstuurd?[/FONT] |
|
|||
|
|||
Ik heb op mijn verschillende emails die ik eergisteren en gisteren verstuurde nog geen antwoord gehad... hmm... ik versta dat hij ze begin volgende week zal sturen...
Het stelt me weliswaar gerust dat hij momenteel geen nieuwe iphones meer te koop plaatst op ebay... laat ons hopen zeker, want dat lijkt mij momenteel het enige wat we kunnen doen. Mocht er echt geen schot in de zaak komen, dan is het volgens mij wel het best dat we gezamenlijk reageren... en beckum is "maar" 3 uur van hier in worst case... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het rare is,die kerel heeft al vele iPhones op Ebay verkocht,maar als je naar zijn feedback kijkt vindt je er geen enkele van terug! Ik hou jullie op de hoogte! Greetz Crunch Laatst gewijzigd door crunch; 14-12-07 om 21:10. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand van jullie reeds enige actie ondernomen?
Ik zag net dat niet alleen zijn voorraad iphone's eindelijk uitgeput raakt, maar dat hij ook gestopt is met het aanbieden van andere produkten. Bovendien zal hij (volgens de mails die hij zond) de iphones pas verzenden wanneer zijn winkel volledig uitverkocht zal zijn; en dit verontrust me dan wel weer! In ieder geval; zijn 2de telefoonnummer (naast dit op dat op ebay staat) is +49 (0) 2521-826002 (dit is het telefoonnummer van Genrom, een firma die ook op zijn naam staat, en daar nemen ze deze ochtend wel op, maar ik ontbreek momenteel een micro voor skype...) Is er iemand die belt? groet, pjan |
|
||||
|
||||
Ok count me in, had dit topic eigenlijk wat eerder moeten lezen..
Heb ook een iphone bij deze sjaak besteld. Kreeg net ook een vage mail van em: Citaat:
Wat ik wel weet is dat hij ook positieve feedback heeft gekregen op iphone items.. klein pluspuntje. Zal hem zometeen dit even toemailen: Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaspers; 15-12-07 om 14:53. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook een mail ontvangen op mijn vraag op tracking nummer:
[FONT="]Hello, does very much wrong to us because of the long delivery time and the associated circumstances, commodity only next week is dispatched.[/FONT] |
|
||||
|
||||
Volgens mij houd hij jullie aan het lijntje, ik zou per direct mijn geld terug eisen en maar op een andere manier een iPhone proberen te krijgen.
Zijn engels is onder de maat, dus ik zou zowieso in het duits proberen te overleggen, maakt alles wat duidelijker. Hopelijk komen jullie eruit! |
|
|||
|
|||
Ik heb een claim ingediend bij paypal met de volgende tekst:
I have payed for the item two weeks ago, and despite messages that it has been sent and promises that you would send it this week you have still not sent the item. Time line: 1-12: I won the item and paid for it 3-12: After not hearing anything I send an e-mail wondering how long it would take to receive the item. 5-12: I receive an invoice from my purchase and a notice that it has been DISPATCHED via GLS. 8-12: I get a resonse from my e-mail I sent on the 3rd in Itallian! 10-12: I get an e-mail requesting payment to your bank account. 10-12: I get an apology for the long wait and you say you will trouble yourself be sending the item asap 10-12: I get a mail saying you will send the item THIS WEEK: 11-12: You say you send via DHL (which has 24 hour shipping from DE->NL) 13-12: I send an e-mail asking if you have sent it, me and other people are getting impatient. 14-12: I get a reply: Hello, does very much wrong to us because of the long delivery time, commodity at the beginning of the week is sent away. This could mean anything in cryptic English. 15-12: You send me a e-mail saying: Hello, does very much wrong to us because of the long delivery time and the associated circumstances, commodity only next week is dispatched. So despite your statement that you would send it THIS week you haven't... in the last two weeks I have received payment requests, e-mails in Italian and notices of shipment... But no PROGRESS. I am not alone in this dilemma and would like to ***** to this topic with other people that have bought an iPhone from you (it's Dutch though): https://forum.iculture.nl/f41/i...s-de-ebay.html You can recognize my posts through my user name "Magick" Needless to say, sent ASAP (with tracking number) or I want my money back. This has taken too long. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
(dit heb ik met google's cache gevonden) Laatst gewijzigd door Kaspers; 15-12-07 om 15:41. |
|
|||
|
|||
Ik heb een paar keer op de knop "betalen met paypal" gestaan met de muis, maar ik geloof dat ik nog maar even moet wachten met betalen..
|
|
|||
|
|||
Even een update; ik heb de afgelopen dagen helemaal niets vernomen, op mijn laatste mails ook geen reaktie gehad. Zojuist heb ik nog een mail verzonden met de volgende inhoud:
Hello, I will not accept this behaviour any longer, there is no single progress at all. After sending several emails, trying to contact you by telephone, I still dit not receive my order. Despite of the fact I payed for it 2 weeks ago. Hereby I kindly, yet urgently request you to transfer my money back to my bankaccount. Also I want a confirmation that the money has been sent. If I do not receive my money within next week nor any reaction. I will take immediate action by pushing my claim with paypal to the next level. This may result in getting your seller rights to be blocked on ebay. So it is up to you wether you decide to transfer my money yourself, otherwise I will take actions with paypal. Erwaten ihrer antwort! Misschien dat deze toon men wel prikkelt om de klacht serieus te nemen? Ik heb er namelijk genoeg van om aan het lijntje gehouden te worden. Gr. Laatst gewijzigd door tolgaliya; 15-12-07 om 17:14. |
|
||||
|
||||
Ook ìk heb een iPhone bij Sale4Less aangekocht. Zit dus ook met dezelfde problemen.
4 dec aangekocht, 4 dec betaald, 6 dec betaling ontvangen, 10 dec "verzonden", 15 dec nog steeds niks gekregen en deze mail ontvangen: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zodra ik mijn geld terug heb koop ik hem van iemand anders en heb ik het binnen een week. Ik heb die e-mail niet gehad.. Ik moet eerlijk zeggen dat als hij vanaf het begin met zo'n verhaal was gekomen ik wat meer geduld zou hebben. Volgens zijn laatste bericht aan mij zou hou het volgende week naar mij versturen.
|
|
|||
|
|||
idd, ik sluit mij geheel aan bij Magick. Weet jij overigens hoe dat in zijn werk gaat? Via Paypal je geld terug krijgen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 32 gb op ebay | Tijsss | Koopinformatie USA | 3 | 18-02-11 22:02 |
Iphone via ebay | Kat63 | Koopinformatie USA | 4 | 11-02-11 17:22 |
Iphone 3g op Ebay | tbeumer@ | Koopinformatie USA | 9 | 18-07-08 00:42 |
iphone via ebay.com | cederique | Koopinformatie USA | 1 | 22-01-08 00:12 |
|
|