//

iPhone via sale4less.de (Ebay)

iPhone via sale4less.de (Ebay) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou deze gast zo snel mogelijk afkappen en zorgen dat je je geld terug krijgt. Een iPhone is kick, maar weet wel waar je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13-12-07, 17:51
Vitamine Apple Vitamine Apple is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 19
Standaard

Ik zou deze gast zo snel mogelijk afkappen en zorgen dat je je geld terug krijgt. Een iPhone is kick, maar weet wel waar je grenzen liggen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 13-12-07, 18:18
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Ik heb hem gisteren nog gemaild met vraag naar opheldering. Totnogtoe geen antwoord. Ik heb betaald via overschrijving, en kan dus geen paypal-geschil openen... Het aanbod van de iphones begint nu wel uitgeput te raken bij hem, zo lijkt. Ik hoop ook op een antwoord morgen, en mocht ik kunnen zou ik ook liefst zo snel mogelijk mijn geld terug zien keren... Maar zonder reactie van zijn kant kan dit echt moeilijk...
  #23  
Oud 13-12-07, 18:30
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Je kan proberen een eBay geschil te openen.
  #24  
Oud 13-12-07, 21:07
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Ik heb hem een bericht gestuurd over waarom het zo lang duurt:
Citaat:
[FONT=&quot]Hello,

I would just like to let you know that I will open a dispute about you not sending my item if it is not sent this week (like you said in your e-mail at the beginning of the week). Is there any reason it takes so long for the item to be sent? I have contacted other winners of your iPhones and they are having the same problems. Your object description says that you have allot of items on stock. So either you are utilizing false advertising or you are for some reason not feeling like sending the item.

Either way I am running out patience, and so are allot of other people.

Hopelijk krijg ik eens een goed antwoord, deze zal ik dan hier posten.
[/FONT]
  #25  
Oud 14-12-07, 14:27
crunch crunch is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 47
Standaard

Hallo,

Ik heb mij gisterenavond eentje gekocht bij deze verkoper.
Ik had beter eerst dit forum geraadpleegd.
Heb al een mail gestuurd naar die kerel,met de vraag wanneer mijn iphone verzonden wordt.
Ik heb al antwoord gekregen:Hello, commodity is sent away at the beginning of next week, does to us much wrong because of the circumstances and the long delivery time

Ik ga dit serieus in de gaten houden want heb al betaald via Paypal.
Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Greetz
Crunch
  #26  
Oud 14-12-07, 18:12
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

hehe, ik heb op mijn beiden e-mails die ik gestduurd had vandaag antwoord gehad,

[FONT='Calibri','sans-serif']Hello, does very much wrong to us because of the long delivery time, commodity at the beginning of the week is sent away[/FONT]

[FONT='Calibri','sans-serif']Ik heb geen idee wat hij hiermee betekend, is het verstuurd?[/FONT]
  #27  
Oud 14-12-07, 18:25
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Ik heb op mijn verschillende emails die ik eergisteren en gisteren verstuurde nog geen antwoord gehad... hmm... ik versta dat hij ze begin volgende week zal sturen...

Het stelt me weliswaar gerust dat hij momenteel geen nieuwe iphones meer te koop plaatst op ebay...

laat ons hopen zeker, want dat lijkt mij momenteel het enige wat we kunnen doen.

Mocht er echt geen schot in de zaak komen, dan is het volgens mij wel het best dat we gezamenlijk reageren... en beckum is "maar" 3 uur van hier in worst case...
  #28  
Oud 14-12-07, 19:02
crunch crunch is offline
• iOS 3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pjan Bekijk bericht

Mocht er echt geen schot in de zaak komen, dan is het volgens mij wel het best dat we gezamenlijk reageren... en beckum is "maar" 3 uur van hier in worst case...
Dat zou wel het beste zijn(om gezamelijk te reageren),indien die kerel een oplichter is(hopelijk niet).
Het rare is,die kerel heeft al vele iPhones op Ebay verkocht,maar als je naar zijn feedback kijkt vindt je er geen enkele van terug!
Ik hou jullie op de hoogte!

Greetz
Crunch

Laatst gewijzigd door crunch; 14-12-07 om 20:10.
  #29  
Oud 15-12-07, 11:18
pjan pjan is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 63
Standaard

Heeft iemand van jullie reeds enige actie ondernomen?

Ik zag net dat niet alleen zijn voorraad iphone's eindelijk uitgeput raakt, maar dat hij ook gestopt is met het aanbieden van andere produkten. Bovendien zal hij (volgens de mails die hij zond) de iphones pas verzenden wanneer zijn winkel volledig uitverkocht zal zijn; en dit verontrust me dan wel weer!

In ieder geval; zijn 2de telefoonnummer (naast dit op dat op ebay staat) is +49 (0) 2521-826002 (dit is het telefoonnummer van Genrom, een firma die ook op zijn naam staat, en daar nemen ze deze ochtend wel op, maar ik ontbreek momenteel een micro voor skype...)

Is er iemand die belt?

groet,

pjan
  #30  
Oud 15-12-07, 13:45
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Ok count me in, had dit topic eigenlijk wat eerder moeten lezen..
Heb ook een iphone bij deze sjaak besteld.
Kreeg net ook een vage mail van em:
Citaat:
Hello, commodity is dispatched as fast as possible, does to us much wrong
because of would stand around
Hopelijk gaat dit goed komen, anders heb ik een lichtelijk probleempje heb ik wel in de gaten...

Wat ik wel weet is dat hij ook positieve feedback heeft gekregen op iphone items.. klein pluspuntje.

Zal hem zometeen dit even toemailen:

Citaat:
Hallo. Ich hörte von einigen Leuten, die noch keine iPhone empfangen haben. Ich wunderte mich, wann Sie die Einzelteile versenden, weil ich auch ein iPhone an Ihrem Speicher bestellte. Ich wünsche wirklich ein schnelles Update, weil ich höre, daß zu viele negative Sachen über Ihr iPhone versteigert.

Danke.

Laatst gewijzigd door Kaspers; 15-12-07 om 13:53.
  #31  
Oud 15-12-07, 14:11
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Ik heb nu ook een mail ontvangen op mijn vraag op tracking nummer:

[FONT=&quot]Hello, does very much wrong to us because of the long delivery time and the associated circumstances, commodity only next week is dispatched.[/FONT]
  #32  
Oud 15-12-07, 14:28
Amp.'s schermafbeelding
Amp. Amp. is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 693
Stuur een bericht via MSN naar Amp.
Standaard

Volgens mij houd hij jullie aan het lijntje, ik zou per direct mijn geld terug eisen en maar op een andere manier een iPhone proberen te krijgen.
Zijn engels is onder de maat, dus ik zou zowieso in het duits proberen te overleggen, maakt alles wat duidelijker.
Hopelijk komen jullie eruit!
  #33  
Oud 15-12-07, 14:33
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Ik heb een claim ingediend bij paypal met de volgende tekst:
I have payed for the item two weeks ago, and despite messages that it has been sent and promises that you would send it this week you have still not sent the item.

Time line:
1-12: I won the item and paid for it
3-12: After not hearing anything I send an e-mail wondering how long it would take to receive the item.
5-12: I receive an invoice from my purchase and a notice that it has been DISPATCHED via GLS.
8-12: I get a resonse from my e-mail I sent on the 3rd in Itallian!
10-12: I get an e-mail requesting payment to your bank account.
10-12: I get an apology for the long wait and you say you will trouble yourself be sending the item asap
10-12: I get a mail saying you will send the item THIS WEEK:

11-12: You say you send via DHL (which has 24 hour shipping from DE->NL)
13-12: I send an e-mail asking if you have sent it, me and other people are getting impatient.
14-12: I get a reply: Hello, does very much wrong to us because of the long delivery time, commodity at the beginning of the week is sent away.
This could mean anything in cryptic English.
15-12: You send me a e-mail saying: Hello, does very much wrong to us because of the long delivery time and the associated circumstances, commodity only next week is dispatched.

So despite your statement that you would send it THIS week you haven't... in the last two weeks I have received payment requests, e-mails in Italian and notices of shipment... But no PROGRESS. I am not alone in this dilemma and would like to ***** to this topic with other people that have bought an iPhone from you (it's Dutch though): https://forum.iculture.nl/f41/i...s-de-ebay.html You can recognize my posts through my user name "Magick"

Needless to say, sent ASAP (with tracking number) or I want my money back. This has taken too long.
  #34  
Oud 15-12-07, 14:36
Kaspers's schermafbeelding
Kaspers Kaspers is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: 058
Berichten: 154
Standaard

Citaat:
Excellen Seller, prompt delivery, Highly Reccomended! Koper: ronbon2005 ( 21) 04-dec-07 10:08
Apple 8GB iPHONE (BRAND NEW & UNLOCKED) UK (nr. 220175518162) GBP 300,00 Object bekijken
Citaat:
Schnelle Lieferung, alles OK, tolles Gerät christinecandy ( 36) 03-dec-07 22:28
Apple iPhone 8GB, deutsches Menü, ohne Simlock, NEU OVP (nr. 220175095251) EUR 665,50 Object bekijken
Citaat:
Super Ware danke!!!!! standrews1966 ( 28) 05-dec-07 18:44
Apple iPhone, deutsches Menü, kein Simlock, 8GB NEU OVP (nr. 220177851747) EUR 596,00 Object bekijken
Hij heeft ze dus echt wel gehad..
(dit heb ik met google's cache gevonden)

Laatst gewijzigd door Kaspers; 15-12-07 om 14:41.
  #35  
Oud 15-12-07, 15:45
Triple-D Triple-D is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Ik heb een paar keer op de knop "betalen met paypal" gestaan met de muis, maar ik geloof dat ik nog maar even moet wachten met betalen..
  #36  
Oud 15-12-07, 16:10
tolgaliya tolgaliya is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 20
Standaard

Even een update; ik heb de afgelopen dagen helemaal niets vernomen, op mijn laatste mails ook geen reaktie gehad. Zojuist heb ik nog een mail verzonden met de volgende inhoud:

Hello,

I will not accept this behaviour any longer, there is no single progress at all. After sending several emails, trying to contact you by telephone, I still dit not receive my order. Despite of the fact I payed for it 2 weeks ago.

Hereby I kindly, yet urgently request you to transfer my money back to my bankaccount. Also I want a confirmation that the money has been sent. If I do not receive my money within next week nor any reaction. I will take immediate action by pushing my claim with paypal to the next level. This may result in getting your seller rights to be blocked on ebay. So it is up to you wether you decide to transfer my money yourself, otherwise I will take actions with paypal.

Erwaten ihrer antwort!


Misschien dat deze toon men wel prikkelt om de klacht serieus te nemen? Ik heb er namelijk genoeg van om aan het lijntje gehouden te worden.

Gr.

Laatst gewijzigd door tolgaliya; 15-12-07 om 16:14.
  #37  
Oud 15-12-07, 16:29
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Ook ìk heb een iPhone bij Sale4Less aangekocht. Zit dus ook met dezelfde problemen.

4 dec aangekocht,
4 dec betaald,
6 dec betaling ontvangen,
10 dec "verzonden",
15 dec nog steeds niks gekregen en deze mail ontvangen:

Citaat:
we are so sorry because the iPhones and have a bad message for you.
Our supplier has send the wrong iPhones, every iPhones was locked and not possible to unlock, so you only can have
one Provider like AT&T, Telecom. We have send all iPhones back to our supplier.
Our Employer comes today back from USA because only the iPhones, he have had bad infos for us again, we can send the
iphones since 03.01.2008 again to you.

We now have the following solutions for you:

1 You wait to 07.01.2008 (+/- 5 days) since there we have the iPhones by us in Germany and can send it to you.
You get an iPhone with the newest Generation, newest Firmware and fresh out of Apple production, you also get within 48 hours
50 EUR on you Bank account for waiting time.

2. We have this time the Nokia 8800 Scirocco Gold Mobile Phone in Stock, you get this time more or a little bit less then 700 EUR
on eBay.de. This we can send to you within 48 hours.


We say exuse me so much and hope to find a good solution for this Problem. This is not only very much money for you,
also very very much money for our Company.
Wat moet ik nu doen?
  #38  
Oud 15-12-07, 16:34
Magick Magick is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Almere, NL
Berichten: 61
Standaard

Zodra ik mijn geld terug heb koop ik hem van iemand anders en heb ik het binnen een week. Ik heb die e-mail niet gehad.. Ik moet eerlijk zeggen dat als hij vanaf het begin met zo'n verhaal was gekomen ik wat meer geduld zou hebben. Volgens zijn laatste bericht aan mij zou hou het volgende week naar mij versturen.
  #39  
Oud 15-12-07, 16:36
tolgaliya tolgaliya is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 20
Standaard

idd, ik sluit mij geheel aan bij Magick. Weet jij overigens hoe dat in zijn werk gaat? Via Paypal je geld terug krijgen.
  #40  
Oud 15-12-07, 16:37
geerth's schermafbeelding
geerth geerth is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Sint-Niklaas, België
Berichten: 42
Stuur een bericht via MSN naar geerth
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magick Bekijk bericht
Zodra ik mijn geld terug heb koop ik hem van iemand anders en heb ik het binnen een week. Ik heb die e-mail niet gehad.. Ik moet eerlijk zeggen dat als hij vanaf het begin met zo'n verhaal was gekomen ik wat meer geduld zou hebben. Volgens zijn laatste bericht aan mij zou hou het volgende week naar mij versturen.
Heeft hij al geantwoord op je laatste mail? Heb je hem al effectief aan de lijn gehad via telefoon? En wil hij jouw volledig aankoopbedrag terugbetalen? Anders ben ik ook van plan om dezelfde stappen te ondernemen als jij...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 32 gb op ebay Tijsss Koopinformatie USA 3 18-02-11 21:02
Iphone via ebay Kat63 Koopinformatie USA 4 11-02-11 16:22
Iphone 3g op Ebay tbeumer@ Koopinformatie USA 9 17-07-08 23:42
iphone via ebay.com cederique Koopinformatie USA 1 21-01-08 23:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:59.