Hoe volgende week 3gs in NYC kopen? discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum leden volgende week ga ik op huwelijksreis naar New York, super leuk natuurlijk. Daar zal ik natuurlijk ook even gaan shoppen. Nu wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe volgende week 3gs in NYC kopen?
Beste forum leden
volgende week ga ik op huwelijksreis naar New York, super leuk natuurlijk. Daar zal ik natuurlijk ook even gaan shoppen. Nu wil ik graag mijn iphone 3g vervangen voor een 3gs echter heb ik geen idee hoe ik dat zou kunnen aanpakken. Zoiezo is het natuulijk nog even lastig met het nog niet beschikbaar zijn van ultrasnow maar goed, dat lijkt een kwestie van tijd. Hoe zou ik een verkoper kunnen vinden in new york die mij zijn nieuw iphone 3gs wil verkopen. en wat zou een redelijke prijs zijn? En lijkt het een goed idee of is het slimmer er een in NL te kopen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
amerika, iphone 3gs, new york |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ios update volgende week, en dan? | simlockvrij | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-03-11 23:19 |
iPhone 3G: FM 3.1.3 Eind volgende week te kraken? | JanWessels | Unlock | 1 | 15-03-10 17:50 |
|
|