//

Iphone via markplaats (ebay)

Iphone via markplaats (ebay) discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo heb van te voren gezocht in het forum maar ben niet helemaal tegengekomen wat ik zocht dus vandaar dit nieuwe topic ben van plan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-04-10, 19:40
RensG RensG is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard

hallo

heb van te voren gezocht in het forum maar ben niet helemaal tegengekomen wat ik zocht dus vandaar dit nieuwe topic

ben van plan om een Iphone te kopen via marktplaats of iets dergelijks.

Nu kwam ik iemand tegen die op marktplaats Iphones aanbied voor €200 maar nieuw in de doos helemaal ingeseald.

Dus ik heb diegene gemaild of ik langs kan komen en de Iphone van te voren kan bekijken nou kreeg ik een mailtje terug in het engels dat dat niet gaat omdat de man zelf in Hongarije zit.
Maar dat als ik een Iphone bestel wil hij dit via ebay doen en dan moet ik geld storten dan stuurt hij de Iphone op en heb ik 3 dagen bedenktijd zegt ie, dus als de Iphone niet goed is kan ik gewoon geld terug krijgen.
Werkt dit zo via Ebay ofniet?

En klinkt dit te goed om waar te zijn of is het het proberen waard?.

Alvast bedankt,

Rens

het gaat btw om de Iphone 3gs 32g

Laatst gewijzigd door WDS001; 22-04-10 om 20:43. Reden: Editknop gebruiken aub!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 22-04-10, 19:44
oc-recom oc-recom is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 59
Standaard

dit is een typisch geval van oplichterij,..jij stort je geld en je krijgt nooit iets opgestuurd..geloof mij.. een iphone moet je altijd ophalen

nooit zaken doen met mensen uit het buitenland die je niet kent.. het is zo makkelijk om doormiddel van populaire producten geld te verdienen

zoals marktplaats zelf ook al aangeeft, als de prijs te mooi is om waar te zijn..dan is dat ook vaak zo..


PS JIJ HEBT EEN BERICHT IN JE INBOX

Laatst gewijzigd door oc-recom; 22-04-10 om 19:51.
  #3  
Oud 22-04-10, 20:06
xKocer xKocer is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 171
Standaard

Je kan toch wel een beetje je gezonde verstand gebruiken? Je moet wel een heel laag IQ hebben als je in dit soort 'ongein' gelooft. Dit is PUUR oplichterij.
  #4  
Oud 22-04-10, 20:15
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Hahaha. Van de 12 pogingen om een iPhone te kopen op Marktplaats stuit je in 10 gevallen op dergelijke onzin.

Ze draaien er een mooi verhaal omheen. Maar het komt er wel op neer dat je geld fietsen is en jij geen iPhone krijgt.

In dergelijke gevallen stel ik altijd voor dat ik hem kom ophalen omdat ik toevallig toch in Hongarije o.i.d. moet zijn. Vraag maar naar zijn adres en zeg dat je er een paar komt ophalen.

Laatst gewijzigd door freestyle4all; 22-04-10 om 20:27.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone via ebay Kat63 Koopinformatie USA 4 11-02-11 16:22
markplaats betrouwbaar?deze bakkum31 Koopinformatie Nederland 1 09-06-10 15:13
IpHoNe 3G (Ebay) mijaser Koopinformatie Rest van de wereld 4 04-08-08 06:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:01.