//

iPhone 3Gs USA help

iPhone 3Gs USA help discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Zoals jullie kunnen zien ben ik hier nieuw. Binnenkort gaat mijn baas naar Las Vegas en hij is bereid om een iPhone voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-10, 01:22
Dante Dante is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 10
Standaard iPhone 3Gs USA help

Hoi allemaal,

Zoals jullie kunnen zien ben ik hier nieuw. Binnenkort gaat mijn baas naar Las Vegas en hij is bereid om een iPhone voor mij mee te nemen.

Ik heb drie vragen.

1.Kan hij makkelijk daar een iPhone aanschaffen, wat heeft hij nodig(behalve geld)
2. Kan ik de iPhone hier gewoon gebruiken?
3. Enige tips?

Alvast bedankt.
Groet
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-10, 05:34
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dante Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Zoals jullie kunnen zien ben ik hier nieuw. Binnenkort gaat mijn baas naar Las Vegas en hij is bereid om een iPhone voor mij mee te nemen.

Ik heb drie vragen.

1.Kan hij makkelijk daar een iPhone aanschaffen, wat heeft hij nodig(behalve geld)
2. Kan ik de iPhone hier gewoon gebruiken?
3. Enige tips?

Alvast bedankt.
Groet
[1]
Iphone is op meerdere lokaties te koop: Apple Store, (al doen ze daar vaak moeilijk omdat je zonder abbo koopt, soms lukt het). Ik heb betere ervaringen met Best Buy, daar was het geen probleem.

[2]
Ja als iPod+ kun je hem gebruiken, wellicht heeft "jouw" iPhone 3.13 en de nieuwe baseband, deze is wel te jailbreaken (Spirit) maar nog niet te unlocken, dus bellen zal niet gaan, tenzij je een ATT abbo neemt vanuit de US.

[3]
Tips: Ja, gewoon even wachten, er komen er dadelijk voldoende tegen fors lagere prijzen op de markt (nederlandse markt), daar de iPhone 4.0 in July ongeveer uit gaat komen.

Succes
  #3  
Oud 12-05-10, 10:13
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vragen al meerdere keren aan bod zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs vs iphone 4 USA joost_ Koopinformatie USA 9 05-07-10 18:50
unlock 3gs 3.1.3 uit usa ruud.corine Archief 1 22-04-10 19:39
3GS uit USA upgraden naar 3.1.2 +jailbreak +unlock uibeltje Archief 1 11-01-10 23:19
Twijfel; iPhone 3GS 16GB Belgie of iPhone 3GS 32GB USA VeeGee Koopinformatie België 4 04-11-09 16:02
IPhone USA dannyhtek Koopinformatie USA 2 09-05-09 14:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.