iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   mijn ervaring met iphone via Ebay/usps (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/8813-mijn-ervaring-iphone-via-ebay-usps.html)

cypher21 12-03-08 13:15

Ai ***** zeg. Weer op het adres dus.

Wanneer heb je dat mailtje gekregen? Nu net? Hoe lang is dat ongeveer geweest na je bestelling?
Voor mijn gevoel zou ik zeggen probeer het s'ochtends (in NLD) dan is het daar s'nachts, en krijgen ze waarschijnlijk de ochtend erop een hoop orders te verwerken. Hopelijk slipt ie er dan wel door.

Ik heb (gelukkig) zelf niet zo'n mail gehad, ga nog uit van het positieve :)

mlam 12-03-08 13:24

Hoe heb je t adres precies ingevuld? (dat schijnt ook uit te maken)

lekzzz 12-03-08 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niels1981 (Bericht 80486)
dat is zeker netjes allemaal! doe je sneller dan ik, ben ook een week onderweg nu en mijn gaat nu pas weg uit china!

Hopelijk ligt deze 2 van jou niet te lang bij de douane!!

Nope is al reeds sinds 11:00 uur deze ochtend in mijn bezit :D

schumeister 12-03-08 14:00

Wat kunnen ze je dan vertellen bij TNT inklaring? Hoe lang het nog gaat duren en wat de kosten zijn? Wat voor info krijg je als je ze belt?

niels1981 12-03-08 14:29

krijg ik nog een officiele bon of moet ik het met dit printje doen?

http://i29.tinypic.com/jg4owx.jpg

Fukijama 12-03-08 14:48

krijg je een mail wanneer hij ready for shipment is?
ik kan wel elke keer gaan kijken op apple.com maar als ik een mail ervan krijg
zou dat makkelijker zijn..

anversli 12-03-08 14:53

Gisteren kreeg ik een mailtje met 'Your iphone is comming...' en vandaag kreeg ik dit mailtje, dus dat het niet goedgekeurd is. Laat ons zeggen ongeveer 13u na bestelling.

Ik heb een mailtje gestuurd naar myus.com met voorbeeld hoe ik het heb ingevuld om te vragen of het correct was, moet nog een antwoord krijgen.

Moet ik anders voor elke bestelling een nieuw account aanmaken bij apple?

niels1981 12-03-08 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fukijama (Bericht 80613)
krijg je een mail wanneer hij ready for shipment is?
ik kan wel elke keer gaan kijken op apple.com maar als ik een mail ervan krijg
zou dat makkelijker zijn..

nee kreeg geen mail bij ready for shipment. Kreeg pas een email nadat het toestel was verzonden.

niels1981 12-03-08 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anversli (Bericht 80615)
Gisteren kreeg ik een mailtje met 'Your iphone is comming...' en vandaag kreeg ik dit mailtje, dus dat het niet goedgekeurd is. Laat ons zeggen ongeveer 13u na bestelling.

Ik heb een mailtje gestuurd naar myus.com met voorbeeld hoe ik het heb ingevuld om te vragen of het correct was, moet nog een antwoord krijgen.

Moet ik anders voor elke bestelling een nieuw account aanmaken bij apple?

Dat is lang zeg, 13 uur.
Wat zegt Apple in zijn cancel-email. Bij mij ging het namelijk om de credit card die uit europa kwam.

cypher21 12-03-08 15:08

Hmm, 13 uur :S
Ik zit nu ongeveer 20 uur na mijn bestelling, nog geen bericht. Ik heb dan wel een beetje mazzel dat ze het bij mij niet kunnen weigeren op adres. Ik heb trouwens ook het telefoonnummer van mijn tante opgegeven mochten ze vragen hebben. Vond ze prima.
Toch nog ff billen tegen elkaar de komende dagen, en pas juichen als ik bericht heb dat ze verstuurd zijn ;)

edit1: BTW, Kun je order nog bekijken op store.apple.com? Zo ja, wat staat er nu bij?

edit2: Denk dat de mijne er wel doorheen is nu, zie net bij Order details dat er een Sales Ref Number bijgekomen is

anversli 12-03-08 15:28

@niels1981: inhoud van de mail
https://forum.iculture.nl/f41/i...html#post80557

@cypher21: bij order staat er Cancelled

Heb nog geen antwoord gekregen van myus.com, misschien dat zij een oplossing voor hebben.

Heb ook nog een kennis gevraagd om te informeren in UK.

forum.bericht 12-03-08 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anversli (Bericht 80631)
@niels1981: inhoud van de mail
https://forum.iculture.nl/f41/i...html#post80557
@cypher21: bij order staat er Cancelled
Heb nog geen antwoord gekregen van myus.com, misschien dat zij een oplossing voor hebben.
Heb ook nog een kennis gevraagd om te informeren in UK.

Deze (Borderlinx International shipping & tax solution from the US) al eens geprobeerd?

anversli 12-03-08 16:29

@forum.bericht: neen, eerste keer dat ik er van hoor. Wat zijn je ervaringen, zijn er al mensen die de diensten van borderlinx.com gebruikt hebben?

anversli 12-03-08 17:00

Heb me juist aangemeld op borderlinx.com ($5 inschrijvingskosten), kreeg daarna mijn login gegevens + borderlinx adres (vind het duidelijker als myus.com) + telefoon nummer.

Daarna heb ik via livechat met een medewerker gesproken. Tot nu toe is nooit een probleem gemeld i.v.m. apple.com (volgens hun).

Ik ga dit zeker eens proberen maar, zou ik beter nog ff wachten om te bestellen? Ik heb van gisteren nog 2 bestellingen die geannuleerd zijn.

niels1981 12-03-08 23:42

mijne ligt in alaska nu.
nog 1,5 dag dan is ie waar ie zijn moet!
Tante gebeld vanavond,ze stuurt hem meteen op!

mlam 13-03-08 00:59

Toevallig, mijne ligt nu ook in Alaska :D

ryo_narushima 13-03-08 02:30

ik heb een vraagje hoeveel iphones kan je eigenlijk bestellen bij apple zelf???
hoeveel hebben jullie er kunnen bestellen tegelijkertijd want ik zou er verschillende willen kopen voor mij en mn maten
thx

cypher21 13-03-08 07:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ryo_narushima (Bericht 80960)
ik heb een vraagje hoeveel iphones kan je eigenlijk bestellen bij apple zelf???
hoeveel hebben jullie er kunnen bestellen tegelijkertijd want ik zou er verschillende willen kopen voor mij en mn maten
thx

Als het goed is 5 per creditcard. Ik heb er zelf 3 besteld, dat was geen probleem. Als die goed aangekomen zijn, dan probeer ik op mijn creditcard er nog 5 te bestellen. Anders heeft mijn vriendin nog een creditcard, mijn zwager, zus en ouders ;)

Diemer 13-03-08 08:47

Hey mensen,
Vandaag heb ik ook besloten om een Iphone 16 gb te bestellen via applestore/myus.
Maar ff een vraag: welk adres vul ik in bij billing address? Me eigen of die van myus?

mlam 13-03-08 08:49

Die van myus..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:52.