//

mijn ervaring met iphone via Ebay/usps

mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of iemand ervaring had met dit bedrijf: Access USA - The Leader In Package Forwarding Ze stellen een adres beschikbaar en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-07, 21:18
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard Ervaringen MyUS / Access USA

Ik vroeg me af of iemand ervaring had met dit bedrijf:

Access USA - The Leader In Package Forwarding

Ze stellen een adres beschikbaar en een Suite nummer waar je je pakket heen stuurt en hun sturen hem vervolgens door naar ja adres. Naar NL zou een iPhone verzending rond de € 25-35 komen denk ik dan.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-07, 21:25
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Wij hebben een Amerikaans adres bij dit bedrijf. Nog geen ervaringen met het opsturen van pakketten, maar de rest is allemaal tiptop in orde. Wees wel voorbereid dat je behoorlijk wat papierwerk moet opsturen.
  #3  
Oud 27-12-07, 21:31
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Klinkt goed... Ik denk dat ik binnenkort eens een proeforder ga doen via hun.
  #4  
Oud 27-12-07, 22:50
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

Ik heb gisteren ook een adres aangevraagd bij MyUS en binnen de 24 uur was alles in orde. Eerst online een aanvraag invullen met je gegevens,creditcard info,enz. Nadien hoef je[FONT=&quot] enkel nog een kopietje van je ID kaart met foto door te mailen of te faxen tesamen met een ondertekend formulier voor de doorzending van de spullen naar het buitenland. Fotokopie van Visa afrekening werd ook gevraagd maar bleek uiteindelijk niet nodig. Vandaag kon ik al als Amerikaan het web op en heb onmiddellijk een iphone bij Apple besteld. Nu is het afwachten of Apple moeilijk gaat doen over de herkomst van mijn Visa kaart ? Veel webwinkels in de VS controleren namelijk vooraf het land van herkomst wanneer wordt betaald met een creditcard en bestellingen worden geweigerd wanneer de kaarthouder niet in de VS woont. Ik heb me laten wijsmaken dat dit bij Apple soms doorgaat en soms niet. De beste manier was om het zelf eens te testen Alles ziet er voorlopig goed uit want ik heb geen mail van Apple gekregen en mijn Order Status = not yet shipped (is normaal want heb pas deze morgen pas besteld). Ik hou jullie op de hoogte van de afloop en de werkelijke kosten
[/FONT]
  #5  
Oud 27-12-07, 23:49
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

heel intressant dit ga ik ff volgen
  #6  
Oud 27-12-07, 23:59
Maes39 Maes39 is offline
• iOS 5.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Ik ga dit item ook met veel interesse volgen!!!
  #7  
Oud 28-12-07, 01:37
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

Zopas nog een bericht van MyUS gekregen : We have updated your account with the copies of the requested documents. Your account is now fully active and you may begin using it at your convenience . Alles vlot verlopen zoals reeds bevestigd.

En ook order status bij Apple bekeken : zie bijlage
Prepared for shipment : Iphone 8Gb-USA

Blijkbaar no prob met non-US creditcard voor Steve Jobs Een $ is een $ zelfs als hij uit good old Europe komt...niet voor ons natuurlijk want een dollar is maar 0,6889 EUR as we speak.

Ziet er dus voorlopig goed uit en verhaal wordt geupdate zogauw er nieuws is...
Greetz.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg order_status.jpg‎ (46,2 KB, 283x gelezen)
  #8  
Oud 28-12-07, 01:48
Stibou's schermafbeelding
Stibou Stibou is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Moeskroen (België)
Berichten: 330
Standaard

Ziet er netjes uit!
  #9  
Oud 28-12-07, 02:16
LinQ's schermafbeelding
LinQ LinQ is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 79
Standaard

hoe zit dat met dat formulier 1583 ?? moet je dat nu ergens laten ondertekenen ? (notaris ?)
  #10  
Oud 28-12-07, 11:22
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LinQ Bekijk bericht
hoe zit dat met dat formulier 1583 ?? moet je dat nu ergens laten ondertekenen ? (notaris ?)
Neen, dat moet je zelf ondertekenen , is een soort van "clearance" formulier...

Dit is de mail die ik daarover kreeg van MyUS :

Form 1583 (required before we send you a shipment)
Please click here and complete this form: http://www.myus.com/application/form1583.pdf

View a completed sample Form 1583 at: USPS Form 1583

Please email, fax or mail Form 1583 along with a copy of a Photo ID to:
Email: apps71@myus.com
Fax: (941) 827-2985
Mail:
Access USA
Attn: Form 1583
1899-1905 60th Place E.
Bradenton, Florida 34203
  #11  
Oud 28-12-07, 12:21
Jochem Jochem is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Duiven, Gelderland
Berichten: 70
Stuur een bericht via MSN naar Jochem
Standaard

Dus je bestelt een iPhone bij de us apple store? En die laat je opsturen naar een adres, en vanaf daar wordt het weer naar je eigen adres opgestuurd? Zou wel een goedkope optie zijn!
  #12  
Oud 28-12-07, 12:51
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Klopt, alleen zie ik dat 't wel een abonnementsdienst is dit. Ik denk dat je met wat zoekwerk ook verschillende kan vinden die het eenmalig willen doen.
  #13  
Oud 28-12-07, 13:00
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochem Bekijk bericht
Dus je bestelt een iPhone bij de us apple store? En die laat je opsturen naar een adres, en vanaf daar wordt het weer naar je eigen adres opgestuurd? Zou wel een goedkope optie zijn!
Vergeet niet dat er naast de iPhone aan 399 $ ook nog 2 x shippingkosten (van Apple naar MyUs en vandaar naar je adres) + de inschrijving en de maandelijkse fee bij MyUS + FEDEX/BTW/invoerrechten bijkomen. Totaal bedrag zou ongeveer op 400 Euro uitkomen wat nog altijd een mooie prijs is en je hebt alles zelf in handen en moet niet eindeloos bieden of wachten op één of andere louche verkoper die munt wil slaan uit onze iPhone honger
De inschrijving bij MyUS kan je recupereren als je nog bijkomende iPhones besteld voor je vrienden want aan die prijs zullen er nog kandidaten zijn.
Van zodra ik de afrekeningen krijg post ik hier het juiste totaal bedrag maar eerst nog effe geduld en wachten tot mijn iPhone binnen is en we de operatie geslaagd kunnen noemen !
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg apple_order.jpg‎ (48,2 KB, 193x gelezen)
  #14  
Oud 28-12-07, 13:05
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Snels Bekijk bericht
Klopt, alleen zie ik dat 't wel een abonnementsdienst is dit. Ik denk dat je met wat zoekwerk ook verschillende kan vinden die het eenmalig willen doen.
Je kan het abonnement na 2 maanden opzeggen...kost je dus nog 7 $ extra voor die tweede maand. Goedkoper kan je altijd vinden maar die 7 $ zal het verschil niet uitmaken en deze firma krijgt toch overal goeie beoordelingen.
  #15  
Oud 29-12-07, 00:09
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Nja, ach ik ben intensief Apple gebruiker dus wellicht importeer ik ook nog ooit eens een computer. Ik wacht even onze collega iPhclub lid af wat zijn bevindingen zijn.
  #16  
Oud 29-12-07, 21:55
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Heb dit ook gebruikt, maar via AccessUSA kan je niet bij Apple kopen. Apple weigert te leven aan PO Boxes en dergelijke, waar AccessUSA onder valt. Ook hun Personal Shopper service biedt geen mogelijkheid voor Apple. Heb ook met hun in contact gestaan hierover, ze hadden geen oplossing (toch niet voor iPhones).
  #17  
Oud 29-12-07, 21:59
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Jammer voor Apple, het is geen postbus het is een echt adres. Apple levert hier gewoon aan hoor.
  #18  
Oud 29-12-07, 23:45
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz Bekijk bericht
Heb dit ook gebruikt, maar via AccessUSA kan je niet bij Apple kopen. Apple weigert te leven aan PO Boxes en dergelijke, waar AccessUSA onder valt. Ook hun Personal Shopper service biedt geen mogelijkheid voor Apple. Heb ook met hun in contact gestaan hierover, ze hadden geen oplossing (toch niet voor iPhones).
Dan hebben ze je daar bij Apple iets wijsgemaakt hoor ! Als je de attachments bij mijn vorige reacties/replies bekijkt zie je toch dat ze er aan mij eentje verkocht hebben, niet ? Voor de geinteresseerden, ik heb deze morgen in mijn mailbox nog een mail gekregen van Apple met het tracking nummer van FEDEX, mijn bestelling is in Tampa,FL aangekomen en zal maandag bij MyUS/AccessUSA afgeleverd worden So far, so good...
Happy holidays !
  #19  
Oud 30-12-07, 00:13
Martijn Snels Martijn Snels is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Vught
Berichten: 164
Standaard

Als het jou lukt ga ik het ook doen denk ik. Meteen ook ergens even zo'n speciale sim op z'n kop tikken.
  #20  
Oud 30-12-07, 00:24
Phuncz's schermafbeelding
Phuncz Phuncz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 79
Standaard

Ik ben niet volledig geweest. Niet ELKE bestelling wordt verwerkt door Apple, een deel wordt dus gewoon tegengehouden. Ik kreeg 3 uur na het plaatsen van mijn bestelling een mail van Apple zelf dat ik niet via dat adres kon kopen.

Zie mijn briefwisseling met MyUS:

Citaat:
Hi,
Unfortunately we are unable to purchase from Apple using our personal shopper service.
Have you tried to order from Apple.com yourself. You can use your US address for the shipping address. We have many customers that are able to purchase from Apple.com directly with no problem using their US address..
Please try and let me know if you are successful.

If you have any other questions or if there is anything I can help you with, please do not hesitate to write. If you would still like to cancel your account please let me know.

Best Regards, Lindsey
Citaat:
Hello Lindsey,

Thanks for the speedy reply. Yes I tried buying with the Apple store with my new US address, no problems at all until I received this mail 3 hours later:

Dear Apple Customer,

Thank you for visiting the Apple Store online. Unfortunately, we are unable to process your order.
Orders placed on the Apple Store for the United States must be purchased from within the U.S. and shipped to a U.S. address as described below:

"U.S. SALES ONLY -
The Apple Store sells and ships products only within the continental United States, Alaska, and Hawaii. No shipments can be made to APO or FPO addresses, United States territories, or addresses outside the United States.


So if you may have a solution for me, I would gladly hear it because I think your service is great ! I suspect they blacklisted the USA Access addresses.
Citaat:
Hi,

Thanks for the reply. I am sorry that your order didn’t go through. I haven’t quite figured out why they are accepting some customer’s orders and not others.

My last suggestion would be to purchase from ebay.com. You can also check Amazon.com and pricegrabber.com for Apple items.

If you have any other questions or if there is anything I can help you with, please do not hesitate to write.

Best Regards, Lindsey

Laatst gewijzigd door Phuncz; 30-12-07 om 00:32. Reden: Opmaak
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met Dynafix dannyhtek Koopinformatie Nederland 25 21-09-12 15:21
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? mikeytjee iPhone algemeen 4 06-01-09 17:22
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 10:48
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G Rudy iPhone algemeen 1 03-09-08 01:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:58.