LCD Screen lens en Ebay ervaring ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej ik had een vraagje, ik heb allemaal krassen op mijn iphone (1e gen) nu zag ik dit op ebay LCD Screen LENS For 2G ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
LCD Screen lens en Ebay ervaring ?
Heej ik had een vraagje, ik heb allemaal krassen op mijn iphone (1e gen) nu zag ik dit op ebay LCD Screen LENS For 2G iphone Housing Faceplate Plastic - eBay (item 220330250898 end time Dec-17-08 15:25:00 PST)
nu was mijn vraag wat dat was ? kan je het zomaar op je scherm plakken zodat hij er weer als nieuw uitziet ? mike
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij dat je je oude eraf moet halen en deze erop moet plakken... (Het gaat moeilijker gedaan als gezegd).
|
||||
|
||||
ja? weet jij misschien dan een andere manier om die krasjes weg te krijgen?
|
|
||||
|
||||
Topic verplaatst en titel verandert. Wil je voortaan een duidelijkere titel gebruiken.
|
||||
|
||||
jaja sorry
weet niemand het? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
LCD, touch screen of volledig scherm? | Lektroluv | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 14:39 |
mijn ervaring met iphone via Ebay/usps | Martijn Snels | Koopinformatie USA | 1214 | 04-11-09 19:51 |
Stofje in lens | only4you | iPhone algemeen | 0 | 12-10-09 11:55 |
Foto: beschadigde lens iPhone | friesbertie | Muziek, foto & video | 0 | 08-12-08 23:14 |
|
|