3G staat aan maar geen internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een iphone van t-mobile, eerst deed alles het goed, had lekker snel internet maar vandaag wil mn iphone geen pagina meer laden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G staat aan maar geen internet?
Hey,
Ik heb een iphone van t-mobile, eerst deed alles het goed, had lekker snel internet maar vandaag wil mn iphone geen pagina meer laden. 3g staat aan. Heb geprobeerd om de netwerkinstellingen te vernieuwen --> af en toe succes Probeerde ook nog restart --> geen succes iemand anders nog tips om dit probleem te verhelpen? Versie 2.2 met baseband 2.11 Thnx Laatst gewijzigd door Excellence; 21-12-08 om 20:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al een keer gerestored in iTunes?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dit heb ik ook.
er staat dat er 3g is met volle ontvangst maar zelf in utrecht centrum laat safari geen pagina |
|
|||
|
|||
Zet 3g eens uit, wacht 2 minuten en dan weer aan. Nu meldt de telefoon zich opnieuw op het netwerk en zou er verbetering moeten zijn.
|
|
||||
|
||||
heb ik geprobeerd... zonder resultaat, thuis heb ik met 2 streepjes 3G en dan werkt ie ook niet.
|
|
|||
|
|||
Krijg je wel Internet geladen als 3g uitstaat? Op gprs snelheid?
|
|
||||
|
||||
ja met gprs wel, ik heb hem al gereboot en flight modus geprobeerd
|
|
|||
|
|||
Lijkt dan toch wel op storing als je zeker weet dat de netwerk instellingen goed staan.
|
|
||||
|
||||
ik heb de netwerk instelling nooit veranderd en ineens deed ie het niet meer (sins 3 januari) als het zo blijft ga ik even langs de t-mobile shop
|
|
|||
|
|||
Of instellingen wissen en opnieuw invoeren. Je kunt altijd nog naar tmobile.
|
|
||||
|
||||
Ik heb net netwerk instellingen gereset maar dat maakt ook niks uit
|
|
|||
|
|||
dan wordt het toch nog gezellig in de tmobile shop
|
|
||||
|
||||
Kan het niet aan een storing liggen ofzo want de ene dag doet 3G het wel en de andere dag niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
KPN Hi, geen gsm netwerk als 3G aan staat! | AeronNL | KPN | 1 | 17-07-10 14:57 |
kan geen e-mailverzenden als Wi-Fi aan staat | jimmeijer | Wi-Fi | 1 | 21-03-10 12:56 |
Krijg mobiel internet maar niet aan de praat | Deejvie | Orange | 3 | 14-04-09 22:49 |
Bluetooth staat aan maar blijft zoeken maar vind niets | rob_s | Unlock [archief] | 1 | 04-01-08 11:12 |
|
|