mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) ze hebben bij mij gelukkig de verzekerde waarde aangehouden Had 3 iPhones in het pakket zitten en de waarde die opgegeven was, was $750 Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ze hebben bij mij gelukkig de verzekerde waarde aangehouden Had 3 iPhones in het pakket zitten en de waarde die opgegeven was, was $750
Ik was in totaal €116,38 kwijt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zal mijn ervaring ook delen...
Citaat:
Citaat:
Hierover is dus 19% belasting berekend + 16 euro inklaringskosten. Moest vandaag (24 april) 76 euro aftikken bij de postbode. Heeft erg lang geduurd en kost wat extra, maar ben er ontzettend blij mee! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand ervaring met UK verkopers op Ebay? |
|
|||
|
|||
Vraagje, voor degene die een iPhone besteld hebben via Ebay, zouden jullie de namen (gebruikersnaam op Ebay) door kunnen geven.
Dan heb ik het over degene die betrouwbaar zijn en waarvan men de iPhone compleet ontvangen hebben. Wil namelijk ook snel eentje bestellen. |
|
|||
|
|||
num1sales verkoopt iphones
|
|
|||
|
|||
Heeft er ook iemand ervaring met MyUS en aanschaffen in andere winkels.
Ik constateer dat ik overal mijn billing adres moet invullen en dit nooit gaat aangezien een provincie enkel gekozen kan worden in America. Met andere woorden ik heb een MyUS account. Ik kan alleen mijn billing adres niet verantwoorden. Iemand ervaring / oplossingen hiervoor? |
|
|||
|
|||
Ik heb via MYUS zeker al meer dan 15 dingen gekocht via amazon.com. Ik gebruik bij billing address gewoon 't adres van MYUS. Nooit problemen gehad..
|
|
|||
|
|||
MMMM al mijn bestellingen bij Newegg worden gecancelled. In het begin worden ze wel geaccepteerd via dit adres en later volgt er altijd een melding dat dit niet kan i.v.m. europees cc.
Ik ben in ieder geval wel blij met je bevestiging dat je hun adres als billing adress moet opgeven dit artikel kan ik altijd nog ergens anders proberen te krijgen. Zeer vriendelijk bedankt. |
|
|||
|
|||
Geen dank..succes ermee .
|
|
|||
|
|||
Hoi er is ook een Nederlandse website. www.vsned.nl. werkt op dezelfde manier als access. Volgens mij kan je er naast een abonnementsvorm ook kiezen voor een eenmalig gebruik. er zijn meerdere sites trouwens. zoek goed op het internet! succes!
groet, milou |
|
|||
|
|||
net een myus account aangevraagd ... geen enkel probleem, dit was snel in orde ....
daarna probeer ik een iphone te kopen via de online shop van apple, maar daar vraagt men het social security number .... EN NU? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanaf de 3G moet je een abbo erbij nemen via de Apple Store en dus moet je ook je social security nummer invullen etc. |
|
|||
|
|||
Ik kan via kennissen die een huis hebben in Canada een iPhone 3G s 16 GB mee laten nemen ($199,-), maar nu is de vraag of ik gewoon eenmalig een bedrag betaal en dat ik hem in Nederland laat Jailbreaken en Unlocken (wanneer dat mogelijk is), of dat je dan gelijk vast zit aan een abonnement?
Alvast bedankt! Koos. |
|
|||
|
|||
Ik wil ook een iPhone 3GS 32 gb bestellen uit de vs
Lukt het niet meer om een iPhone te bestellen via apple uit de vs ? Zijn er alternatieven ? Laatst gewijzigd door WDS001; 04-11-09 om 19:50. Reden: editknop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|