mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Gebruikersnaam Vergeet dat maar als het via usps express verstuurd is. Ik heb nl. een pakketje onderweg dat op 2 april ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is ook via USPS Priority International verstuurd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ mcfreakie heb via iliberty (nieuwste) unlocked met de installer payload erbij.
ging perfect. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga er maar van uit dat hij nu bij TNT inklaring ligt en dat hij ergens rond eind volgende week bezorgd wordt. Je kunt bij TNT een Ned. tracking nr. opvragen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Welke nummer zou ik hiervoor moeten bellen?? Vind het maar vaag dan dat er 3-5 werkdagen opgegeven wordt. Zo moeilijk is het allemaal niet toch? Dat ze daar dan zo lang voor nodig hebben. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net bericht gekregen dat mn iphone bij de douane ligt. Wat denken jullie dat ik nog extra ga betalen, ik heb alle posts niet zo goed gevolgd dus als iemand mij dit ongeveer kan vertellen?
|
|
|||
|
|||
Ik was € 100,92 kwijt, maar ik lees hier ook lagere bedragen.... hangt ook af van hoeveel er evt op het pakketje staat vermeld c.q. of je je nota moet opsturen en hoeveel daarop staat vermeld.
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt voor je reactie. Word dat berekend alleen over de waarde van je pakket, of ook met de verzendkosten erbij? |
|
|||
|
|||
Krijg je trouwens wel direct bericht van TNT als je pakket bij de douane ligt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ai da's minder, ik zou zelf altijd voor een koeriersdienst gaan ipv de gewone post.
Mijn iPhone is via FedEx verstuurd, maar ligt nu op de Nederlandse Antillen ipv Nederland dankzij een FedEx-muts in America die het verschil niet weet tussen die 2 en de code AN ipv NL heeft opgegeven. Na wat belletjes verwacht ik het pakketje vrijdag te ontvangen in NEDERLAND Heeft dan wel een hele mooie wereldreis achter de rug Anders had ik em afgelopen maandag gekregen. |
|
|||
|
|||
Hier meld zich de gelukkigste iPhone koper ooit Mijn iPhone is zojuist binnengekomen, verzonden via USPS Priority Internation op maandag 7 april en gekocht op eBay voor maar 430 dollar inclusief verzenden.
Het mooie: geen enkele inklarings/invoerkosten! Ben dus zeer gelukkig en heb waarschijnlijk met enorme mazzel de goedkoopste iPhone ooit gekocht |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dus het is evt mogelijk dat ze de rekening achteraf sturen?
Heb namelijk geen zin om nog een s aan de deur contant geld te betalen. Laat ze dan maar een rekening achteraf sturen. Maakt het uberhaupt uit of je pakketje als een gift is gestuurd? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij hoeft geen invoerrechten te betalen, want dat moet bij TNT meteen aan de deur, alleen koeriers als Fedex sturen de rekening achteraf. |
|
|||
|
|||
Ja dan heeft ie geluk gehad
|
|
|||
|
|||
Klopt inderdaad, ik verwacht geen rekening meer omdat bij TNT inklaring volgens mij altijd vòòr de levering moet worden betaald. Maar inderdaad, een 8GB ja.
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|