mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) haha, inderdaad! Ik voelde me gisteren ook net een klein kind op pakjesavond...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
haha, inderdaad!
Ik voelde me gisteren ook net een klein kind op pakjesavond |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik wacht al 14 dagen op mijn iphone, heb helaas een te laxe ebay seller gehad.
Is er bij USPS ook een online tracking gedoe? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn Iphone is nu in België.
Maart 26, 2008 10:47 Brussels - Belgium Zending vastgehouden Duurd wel erg lang dat vasthouden. Maarja maar geduldig wachten. |
|
|||
|
|||
Hij is gistermiddag binnengekomen en ik kon niet wachten tot ik einde dienst had zodat ik naar huis kon om mijn eigen gekocht cadeautje uit te pakken
Al met al heeft het in totaal 13 dagen geduurt voordat ik hem in huis had (oh ja, en ik heb nog € 100,92 kunnen betalen aan TNT (€ 84,17 invoer en € 16,75 inklaringskosten). Hierbij is uitgegaan van de door mij verzonden rekening. Hier de track & trace van USPS: Delivered Abroad, March 26, 2008, 6:15 pm, NETHERLANDSOut of Foreign Customs, March 25, 2008, 7:15 pm, NETHERLANDSInto Foreign Customs, March 17, 2008, 4:36 pm, NETHERLANDSArrived Abroad, March 17, 2008, 4:36 pm, NETHERLANDSInternational Dispatch, March 14, 2008, 10:30 pm, NJIElectronic Shipping Info Received, March 13, 2008 En..... ik lag vannacht natuurlijk pas om 3.30 uur in bed |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je zou hier USPS - Track & Confirm - Put our delivery information to work for you kunnen kijken
|
|
|||
|
|||
@mlam:
Deze had ik al gevonden maar kreeg elke keer volgende melding, There is no record of this item. Dus ik dacht dat ik een ander URL moest hebben, toch bedankt. Ik begin echt spijt te krijgen dat ik via eBay gekocht heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Meestal duurt het een dag dat er iets in staat. Hoe is het verstuurd, welke service? Niks mis met via e-bay, hangt ook erg van de verkoper af |
|
|||
|
|||
Moet je voor FedEX ook geld in huis hebben? Ze komen vanmiddag nog aan de deur en heb maar 65e in huis, moet genoeg zijn voor 1 iphone toch? (anders was het maximaal 54 euro dacht ik)...
Ik kan alleen niet weg nu dus ik hoop dat het genoeg is |
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel informatie staat er niet vermeld enkel Shipping Company: USPS en Shipment Tracking Number. Heb de verkoper meermaals voor duidelijke informatie gevraagd maar, krijg helaas niet veel mail van hem. |
|
|||
|
|||
Ojee, ik hoop voor je dat dit aan USPS ligt.
Mijn iPhone is maandag op de post gedaan en had dezelfde dag al feedback. Ik kreeg overigens 2 tracking nummers, een daarvan is opgeheven nadat het pakketje de US had verlaten. |
|
|||
|
|||
De verkoper heeft meerdere iPhone verkocht laatste maand, dus ik hoop ook dat het aan USPS ligt.
Eerste keer dat ik heb gekocht via eBay en dat het geen flop wordt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het 21-3 al gekregen hebt, dan had er natuurlijk al een melding moeten staan in track en trace. Had zelfs al in Nederland moeten zijn dan, maar moeten echt even weten met welke service van usps het is verstuurd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is de link van de mijne (alweer een maandje terug). Je kan als 't goed is gewoon jouw nummer invoeren..als ie 't dan nog niet doet, klopt 't tracking nummer niet denk ik. |
|
|||
|
|||
hoi de mijne is nu ook aan z'n intercontinentale trip begonnen...
maar mijn trackingnr werkt (nog) niet. misschien nog ff wachten |
|
|||
|
|||
Hij zou via USPS Express Mail International verzenden.
Krijg nog altijd volgende melding: There is no record of this item. Ik heb ook nog een Routing Code gekregen, kan ik deze ergens gebruiken? Laatst gewijzigd door anversli; 27-03-08 om 19:05. |
|
|||
|
|||
Heb vandaag me Iphone ontvangen!
Volgende week bestel ik er nog 1. Laatst gewijzigd door Diemer; 27-03-08 om 21:25. |
|
|||
|
|||
Ik heb al 2 iPhones ontvangen via FEDEX. Niks aan de deur hoeven te betalen . Rekening zal dus achteraf komen .
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Trackingnummer krijg je meestal via paypal 21 maart is wel erg lang geleden |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|