iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie USA (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/)
-   -   mijn ervaring met iphone via Ebay/usps (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f131/koopinformatie-usa/8813-mijn-ervaring-iphone-via-ebay-usps.html)

wouter_touw 23-03-08 13:22

@fukijama,
hey daar, ik las dat jij ook met een anwb visa besteld.
heb je toch gewoon je myus adres als billing adres gebruikt of niet. Ik wordt namelijk gebeld door de cc-company:mad:

@iedereen,
als je 2 iphones besteld, krijg je dan 2 aparte paketjes. Of zijn ze bij elkaar gepropt?
dat wil ik even weten ivm het bedrag wat ik op het paketje moet laten zetten.

grtz

Fukijama 23-03-08 13:52

ik vul myus in als billing adres,
moet je ook doen anders kom je er zeker niet door..

1ste keer mislukte het bij mij wou daarna nog een keer doen maar toen was de cc dus geblokt, had die volgende dag meteen even over gebeld en ze hadden toen de cc meteen ontblokt..

cypher21 23-03-08 13:52

@fukijama,
Er komen er 3 deze kant op ja :D

@wouter_touw
Vanuit apple komt voor iedere iphone een apart pakket, je krijgt ook voor iedere iphone een trackingnummer.
Het ligt aan de gene die ze doorstuurt of ze in een doos gestopt worden (vind ik het handigst en goedkoopst)
Ik heb gewoon met mijn rabocard betaald, ging in een keer goed

JMD1 23-03-08 14:08

Mijn iPhone wordt morgen verstuurd vanuit de US. Ik twijfel nog een beetje over de verzendmethode. Via USPS kost het me $37, maar dan komt e waarschijnlijk niet voor zaterdag binnen.

Wat zijn de kosten voor verzenden met DHL en Fedex?

cypher21 23-03-08 14:28

DHL weet ik zo niet, mijn tante heeft voor FedEx $130 betaald. Levering binnen 3 dagen

JMD1 23-03-08 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 86212)
DHL weet ik zo niet, mijn tante heeft voor FedEx $130 betaald. Levering binnen 3 dagen

$130 voor een pakketje met 3 iPhones dan toch?

cypher21 23-03-08 15:26

ja, maar 1 iphone is net zo duur. Het gaat om het pakket.
het is niet zo dat 1 iphone 130/3 is ;)

wouter_touw 23-03-08 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fukijama (Bericht 86201)
ik vul myus in als billing adres,
moet je ook doen anders kom je er zeker niet door..

1ste keer mislukte het bij mij wou daarna nog een keer doen maar toen was de cc dus geblokt, had die volgende dag meteen even over gebeld en ze hadden toen de cc meteen ontblokt..

haha ok dan. tnx iig!
maar ik heb net een ing cc aangevraagd. Die anwb was van me pa en die vond het raar dattie was gebeld ofzo :S
ik had geen zin in meer gezeik dus dan doe ik het maar zo he:D

groetjes

evilpenguin 23-03-08 17:34

Ik heb ook een ANWB card gebruikt, ben verder niet gebeld ofzo...

Mijn iPhone ligt sinds donderdagnacht in Amsterdam bij de douane... Ben wel benieuwd wanneer ze deze doorsturen.

wouter_touw 23-03-08 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evilpenguin (Bericht 86312)
Ik heb ook een ANWB card gebruikt, ben verder niet gebeld ofzo...

Mijn iPhone ligt sinds donderdagnacht in Amsterdam bij de douane... Ben wel benieuwd wanneer ze deze doorsturen.

hmmm kennelijk lag het aan het aantal mislukte afschrijvingen, wat hier eerder in de thread ook staat.
ik wacht nu op een ing card en dan komen er 2 16gb deze kant op :D

kubi55 23-03-08 20:41

Heeft iemand enig idee wat de logica hiervan is?

http://img510.imageshack.us/img510/6...cture11ga0.jpg

Of is het gewoon een foutje oid. Weten jullie trouwens of er morgen geleverd wordt? Of wordt het toch dinsdag (ivm 2e paasdag).

wouter_touw 23-03-08 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kubi55 (Bericht 86382)
Heeft iemand enig idee wat de logica hiervan is?

http://img510.imageshack.us/img510/6...cture11ga0.jpg

Of is het gewoon een foutje oid. Weten jullie trouwens of er morgen geleverd wordt? Of wordt het toch dinsdag (ivm 2e paasdag).

De logica is idd denk ik ver te zoeken, zal wel gewoon fout zijn...

kubi55 23-03-08 20:46

Foutje in die zin dat het wordt teruggestuurd of een foutje in het systeem..?

wouter_touw 23-03-08 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kubi55 (Bericht 86388)
Foutje in die zin dat het wordt teruggestuurd of een foutje in het systeem..?

haha ik hoop voor jou in het systeem, maar heeft myus hem opgestuurd?
zoja, waarom zouden ze hem dan terughalen...

kubi55 23-03-08 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter_touw (Bericht 86389)
haha ik hoop voor jou in het systeem, maar heeft myus hem opgestuurd?
zoja, waarom zouden ze hem dan terughalen...

Het wordt verzonden door Myus inderdaad. Ik heb ff gebeld met DHL, volgens mevrouw aan de lijn bevindt het pakketje zich in Belgie. Die laatste 2 updates kon ze niet zien. Volgens haar is er verder niets aan de hand.

Foutje in het systeem dus wellicht. Morgen leveren ze overigens niet. Alleen op werkdagen, en 2e paasdag is een feestdag :) Wachten op dinsdag dus..

wouter_touw 23-03-08 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kubi55 (Bericht 86390)
Het wordt verzonden door Myus inderdaad. Ik heb ff gebeld met DHL, volgens mevrouw aan de lijn bevindt het pakketje zich in Belgie. Die laatste 2 updates kon ze niet zien. Volgens haar is er verder niets aan de hand.

Foutje in het systeem dus wellicht. Morgen leveren ze overigens niet. Alleen op werkdagen, en 2e paasdag is een feestdag :) Wachten op dinsdag dus..

super gaaf voor je man!
ik zit nog te wachten op men cc:P
maar mijn vriendin kent iemand in amerika die hem kan opsturen.
Waarschijnlijk is dat makkelijker dan myus

thatonealex 23-03-08 21:12

Ik heb er nu een paar via DHL aankomen. Die zitten in leipzig en zijn "On Hold". Iemand een idee wat dat betekent?

http://img132.imageshack.us/img132/337/trackingtr9.jpg
Gaat alles normaal niet ook door Brussel? Zou veel sneller zijn voor mij =(.

En idd, het word dinsdag. Er word wssl wel door DHL/Fedex gewerkt, maar niet door het locale kantoor.

wouter_touw 23-03-08 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thatonealex (Bericht 86402)
Ik heb er nu een paar via DHL aankomen. Die zitten in leipzig en zijn "On Hold". Iemand een idee wat dat betekent?

http://img132.imageshack.us/img132/337/trackingtr9.jpg
Gaat alles normaal niet ook door Brussel? Zou veel sneller zijn voor mij =(.

En idd, het word dinsdag. Er word wssl wel door DHL/Fedex gewerkt, maar niet door het locale kantoor.

on hold vanwegen de feestdagen?

thatonealex 23-03-08 21:15

Ik denk het ook. Maar raar dat ze dat er niet bij zetten. Maargoed, het heeft toch geen haast. Heb iig wel geleerd om niet meer express shipping te gebruiken. Is het geld dus niet waard.

soCool 23-03-08 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MellyVille (Bericht 86154)
Nou, ongeveer bij iedereen wordt het in 2/3 dagen geleverd, ongeacht of ze priority hebben gekozen, tenminste, dat roept iedereen hier...

Dat is niet waar. Priority post krijgt voorrang boven Economy post. Economy post zal ook de meest goedkoopste manier vervoert worden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03.