iPhone China discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Mijn iPhone 4 is afgelopen weekend in Beijing gestolen, en ik ben van plan een nieuwe te gaan kopen maar heb geen flauw idee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone China
Hoi!
Mijn iPhone 4 is afgelopen weekend in Beijing gestolen, en ik ben van plan een nieuwe te gaan kopen maar heb geen flauw idee welke? Wat raden jullie mij aan? En moet ik bepaalde modellen kiezen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wat is je budget? wat doe je er mee? hoeveel gb denk je nodig te hebben? wil je de nieuwste? wil je mss wel een 2de hands... |
|
|||
|
|||
ik doe er alles mee, nu in china vooral veel fotos maken en muziek luisteren dus ik wil wel minimaal 16 gb.. zit het meest te twijfelen tussen 5 en 5c en 4s...
|
Labels |
china, iphone, kopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 in China | TTinnman | Koopinformatie Rest van de wereld | 12 | 20-09-12 01:00 |
iphone china | RuuuB | Koopinformatie Rest van de wereld | 63 | 15-10-10 08:17 |
Iphone China | Raxious | Koopinformatie Rest van de wereld | 11 | 17-06-09 00:00 |
|
|