//

Iphone 3g 16 gb kopen in Mexico??

Iphone 3g 16 gb kopen in Mexico?? discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Ik ben in augustus 2008 twee weken in mexico, vlakbij cancun. Ik zie dat er veel vragen zijn over het kopen van een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-06-08, 01:14
snrhm snrhm is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard Iphone 3g 16 gb kopen in Mexico??

Dag mensen,

Ik ben in augustus 2008 twee weken in mexico, vlakbij cancun. Ik zie dat er veel vragen zijn over het kopen van een iphone 3g in belgie en/of frankrijk maar weinig over zuid amerika. Weten jullie of wel of niet handig is om het daar te kopen, gezien de prijs/unlockbaarheid etc?
Op dit moment heb ik nl. een nokia n95. Misschien is het wel handig om die nu te koop aan te bieden in euro's en een iphone in mexico te kopen voor dollar/pesos prijzen "ching ching"!! De prijzen in amerika zijn voor mij wel bekend maar ik kan niks vinden over de prijzen in mexico en of ze wel los verkrijgbaar zijn in winkels.

Alvast bedankt!

Gr
snrhm
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-06-08, 16:12
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Moeilijk hè:
Apple - iPhone - Dnde Comprar
__________________
Are you ready for this!
  #3  
Oud 18-06-08, 01:55
snrhm snrhm is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik was uiteraard al op deze site beland (het is niet moeilijk om Apple in te toetsen in de browser) en ik heb ook uit begrepen dat telcel de rol van t-mobile speelt, alleen dan voor mexico.

De website verwijst net als t-mobile naar een prachtige inschrijving voor een nieuwsbrief, maar in nl heb je tenminste speculaties over de LOSSE prijs van de toetsel. Kan iemand mij info geven over de LOSSE prijs van een 16gb in mexico?

gr
snrhm
  #4  
Oud 18-06-08, 09:53
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

kijk anders ff op een mexikaans forum dat over iPhone's gaat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad kopen in Mexico Jushiwa iPad algemeen 0 10-06-10 13:36
Iphone kopen in Mexico? Triep Koopinformatie Rest van de wereld 0 14-12-09 01:37
Iphone uit mexico jelboy Koopinformatie Rest van de wereld 2 31-07-09 16:26
advies kopen uit mexico boomer21 Archief 1 05-11-08 01:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:45.