iPhone 5 kopen (unlock vraag) discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) beste leden, ik ben op het internet een iphone 5 tegen gekomen die ik graag eerst met jullie zou willen zou willen bekijken. Ik zit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 5 kopen (unlock vraag)
beste leden,
ik ben op het internet een iphone 5 tegen gekomen die ik graag eerst met jullie zou willen zou willen bekijken. Ik zit namelijk met de vraag of deze unlocked is zonder jailbreak, dat ik dus kan updaten zonder dat ik de unlock ervan gooi. het gaat om deze iphone: Wholesale Refurbished iPhone 5 16GB +reviews Pandawill De site is te vertrouwen. dit gaat om een echte iphone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
op de site staat dat hij unlocked is.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
is de prijs ook normaal voor een 16gb model?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Suc6 d'rmee... Ik vertrouw ze voor geen meter als ik dat allemaal zo lees...
|
||||
|
||||
We won't be responsible for any damage caused by your prison break or system update
wat bedoelen ze eig met prison break? |
|
||||
|
||||
Jailbreak !!! Tiens !!!
|
|
||||
|
||||
maar dit wil toch niet zeggen dat er een opzit? Enkel als jij er een uitvoert stellen zij zich niet verantwoordelijk en dat is te verstaan
|
|
||||
|
||||
Verder is alleen het moederbord origineel van Apple...
De rest van de componenten kan dus 'brol' zijn... Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 april 2014 om 17:27 ---------- Pandawill reviews | Beoordelingen van Pandawill | www.pandawill.com |
|
||||
|
||||
en is de prijs normaal voor een refubrished iphone 5 16gb zonder originele onderdelen?
|
|
|||
|
|||
Een iPhone voor zoveel geld kopen zonder originele onderdelen zou ik nooit doen...
Het is jouw keuze natuurlijk |
|
|||
|
|||
Voor dat bedrag krijg je hier ook een zgan iPhone 5 16GB en met minder risico aangezien je hem persoonlijk kan testen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Vraag over unlock Iphone 4 | zwaan54 | Jailbreak | 1 | 04-09-10 20:12 |
Iphone Unlock vraag!!! I tunes | Remcob78 | Archief | 1 | 31-01-10 20:50 |
vraag over IPHONE 3Gs in amerika kopen | The Raptor | Archief | 1 | 14-09-09 12:31 |
Vraag over iPhone kopen in Belgie | looney_jeroen | Archief | 1 | 15-06-09 10:13 |
Vraag; iPhone kopen in US of niet? | kwv | Archief | 2 | 25-07-08 20:03 |
|
|