Iphone uit Japan?? Help me! discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Mijn moeder gaat op vakantie naar japan om vrienden van ons te bezoeken. Nou is mijn vraag: heeft het zin om een Iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone uit Japan?? Help me!
Hallo allemaal
Mijn moeder gaat op vakantie naar japan om vrienden van ons te bezoeken. Nou is mijn vraag: heeft het zin om een Iphone 3g uit japan te halen? Is deze simlockvrij en hoeveel kost deze? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Thijmen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of dezen daar standaard simlockvrij zijn. Je kan hem iig wel zelf unlocken, met bijv. een ''yessim''
|
||||
|
||||
Ik vraag me af of een Japanse iPhone standaard ook de Nederlandse taal aan woord heeft. Anders zou ik ook meteen een woordenboek erbij vragen. :-P
|
|
||||
|
||||
ja heeft hij, is dezelfde firmware,
enkel klik geluidje kan je niet uitzetten bij schieten van foto |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 uit Japan | mykey73 | Koopinformatie Rest van de wereld | 15 | 31-08-10 00:58 |
Iphone uit japan | frankJB | Koopinformatie Rest van de wereld | 4 | 11-05-09 21:13 |
iPhone uit Japan?!?!? | Aristos | Archief | 3 | 30-11-07 10:36 |
|
|