iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie Rest van de wereld (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f132/koopinformatie-rest-de-wereld/)
-   -   iphone 4 uit hong kong (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f132/koopinformatie-rest-de-wereld/68579-iphone-4-hong-kong.html)

markjan 29-09-10 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door christiaan01 (Bericht 572912)
ik word tenminste geen 60 euro opgelicht voor een uitlaat!!!!!!!

lekker on topic ballie

dsdopey 02-10-10 18:16

Mijn schoonouders gaan over een week naar Hong Kong. Ook ik wil wel zo'n Iphone. Zag dat deze omgerekend volgens huidige koers rond de 480 euro mag kosten voor de 16G. Alleen zag ik in de topicstart reeds de vraag of je de Iphone kan gebruiken in de taal Nederlands. Aangezien smsen bijvoorbeeld in het Engels niks is natuurlijk. Iemand die hier antwoord op heeft? Of is er een foefje waardoor je deze in het Nederlands kan krijgen op softwarematig gebied? Zij verblijven er een maand, dus ik heb hoop dat er wel aan één te komen is via de Apple stores in Hong Kong.

WDS001 02-10-10 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dsdopey (Bericht 575563)
Mijn schoonouders gaan over een week naar Hong Kong. Ook ik wil wel zo'n Iphone. Zag dat deze omgerekend volgens huidige koers rond de 480 euro mag kosten voor de 16G. Alleen zag ik in de topicstart reeds de vraag of je de Iphone kan gebruiken in de taal Nederlands. Aangezien smsen bijvoorbeeld in het Engels niks is natuurlijk. Iemand die hier antwoord op heeft? Of is er een foefje waardoor je deze in het Nederlands kan krijgen op softwarematig gebied? Zij verblijven er een maand, dus ik heb hoop dat er wel aan één te komen is via de Apple stores in Hong Kong.

Ja, je kan je iPhone ook in het Nederlands gebruiken. Op een iPhone zijn sowieso alle talen geïnstalleerd.

asianck 03-10-10 00:13

M'n iphone 4 via de hongkongse apple website besteld: Apple - iPhone 4 - FaceTime

Je moet wel een adres in HK opgeven, zodat het daar geleverd wordt, maar hij doet het prima. Uiteraard kun je ze ook in de officiële winkels krijgen als ze op voorraad zijn (ik had het gehaald bij de release van de iphone in Azïe, dus online besteld). Hij weergeeft gewoon alles in het Nederlands (word volgens mij ergens automatisch ingesteld als je je iphone voor de eerste keer aansluit op itunes). Verder bevat het gewoon Wi-Fi en alles zit erop en eraan. Doen zou ik zeggen. Je hoort veel onzin over fake iphones, maar als je gewoon naar de officiële apple store gaat, kan er niks gebeuren.

Rick202 03-10-10 15:02

3-5 weken is het geworden in hongkong
ik houd het bestellen toch maar op nederlandse bodem

markjan 03-10-10 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rick202 (Bericht 576000)
3-5 weken is het geworden in hongkong
ik houd het bestellen toch maar op nederlandse bodem

hoelang is de levertijd in nederland dan? ook zoiets..

dsdopey 04-10-10 12:43

Nu ben ik zelf een aantal jaar geleden in Hong Kong geweest. Is het aan te bevelen om een Iphone bij een winkel als Fortress of Broadway te bestellen? Of zit je juist bij deze vast aan een abonnement? Want ik zie ook andere winkels als Resellers op de Hongkongse Apple site. Want ik ben ook wel is in Kowloon geweest, maar daar stikt het van die computerwinkeltjes en ben ik een beetje wantrouwig mee. Blijkt van horen zeggen dat al deze winkeltje opereren onder maar een aantal eigenaren.

Ruben1985 10-10-10 19:35

Ik heb interesse om een iPhone 4 te kopen uit Hong Kong, maar moet daar niet zijn of ken ook niemand die naar daar gaat. Weet er iemand een bedrijf die post doorstuurt naar België zoals je veel kunt vinden in de US

dsdopey 11-10-10 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ruben1985 (Bericht 581655)
Ik heb interesse om een iPhone 4 te kopen uit Hong Kong, maar moet daar niet zijn of ken ook niemand die naar daar gaat. Weet er iemand een bedrijf die post doorstuurt naar België zoals je veel kunt vinden in de US

Ik denk dat je moet proberen contact te zoeken met één van de verkooppunten in Hong Kong i.v.m. neppe Iphone's. Vervolgens kan je vragen of zij deze opsturen naar jou als 'gift'. Maar ik denk zelf dat dit niet gaat, anders waren er wel meer mensen geweest die dat deden.

Ik weet wel dat je een adres moet opgeven in Hong Kong wanneer je een Iphone besteld. En van daar uit kan je het wel doorsturen naar jezelf. Maar dat is logisch.

Ik heb het geluk dat me schoonouders daar een huis hebben en je zo alles makkelijk mee kan nemen naar Nederland.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:16.