iphone 4 uit hong kong discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, een kennis van me gaat binnenkort naar hong kong en wil de iphone 4 of 3gs meenemen voor me. maar nu heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 uit hong kong
hallo allemaal,
een kennis van me gaat binnenkort naar hong kong en wil de iphone 4 of 3gs meenemen voor me. maar nu heb ik wat vragen: kan de iphone alles in het Nederlands weergeven? heeft de iphone ook Wi-Fi, want ik heb gelezen dat ze het daar niet mogen. wat zijn daar de prijzen ongeveer( zag zelf rond de 500 euro voor een 16gb model) zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? alvast bedankt, Mark-Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan je niet aanraden om er daar 1 te gaan halen (of te laten meebrengen). Veel kans dat je daar een namaak aangesmeerd krijgt...
|
|
|||
|
|||
waar kan je dat aan herkennen dan? en ook een beetje logisch nadenken qua prijs, ik snap ook wel dat alstie overal zo rond de 500 kost, dat je er geen 1 moet kopen van 150.
|
|
|||
|
|||
als je daar een officiële store binnenloopt dan zie ik niet in waarom je geen 150 euro zou kunnen besparen...
|
|
|||
|
|||
hi markjan ik heb voor je uit gezocht in HK$ kost hij 4988,- dat is € 502,- maar plekken om hem te kopen heb ik niet voor je
|
|
|||
|
|||
neej ik bedoel dat een iphone ergens vaag voor 150 euro word aangeboden, dan snap iedereen wel dat die nep is. maar ik zie idd ook geen probleem als je daar een officiële zaak binnenloopt. hij heeft ook al een paar andere iphone's meegebracht voor zn kinderen. dus dat is geen probleem, maar ik weet niet of je daar Wi-Fi enzo heb
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben zelf net terug uit Hong Kong, heb ze daar in Mong Kok gezien voor 9890 HKD!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ze zullen vast niet zo goedkoop zijn, aangezien ze maar een beperkte voorraad hebben, waardoor de prijzen zo hoog zijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
alleen het probleem is de levertijd, die is drie weken |
|
|||
|
|||
Hong Kong is geen China, dus wi-fi heeft ie natuurlijk wel, net als de rest van de wereld.
Je moet hem alleen niet op de markt gaan kopen want daar zijn ze veel duurder (Door de grote vraag en het kleine aanbod). En voor neppe iphones zou ik me ook geen zorgen maken want die spot je op kilometers afstand. Uiteraard mag je neppe ook altijd eerst proberen want die zitten nooit in folie als de echte. Ik zelf heb al meermaals iPhones gekocht in Mainland China en nooit problemen mee gehad. Overigens ga ik volgende week ook naar Hong Kong, waar ik ook van plan ben 1 of 2 iPhones mee te nemen mits de voorraad strekt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
De iphone4 16gb is momenteel daar omgerekend 500 euro en de 32gb 590 euro. Ik ben er vanaf 11 september 2 weken.. zit er ook echt aan te denken er eentje mee te nemen.. maar dat betekent wel dat ik 2 iphones in mn bagage heb.. mn 3gs die ik nu heb, en de 4... ben benieuwd wat er dan gebeurt bij de douane als ze me betrappen.. Laatst gewijzigd door Mysteriousgirl_; 17-08-10 om 11:33. |
|
|||
|
|||
de levertijd is 3 weken staat op internet, en ik zou je 3gs dan thuislaten
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Douane voorschriften: Reist u Nederland in vanuit een niet-EU-land (een land dat geen lid is van de Europese Unie, Hong Kong o.a.)? Dan mag u de volgende goederen meenemen zonder belastingen te betalen:
Speciaal reizigerstarief (waarde meer dan € 430 maar minder dan € 700) Reist u naar Nederland vanuit een land buiten de EU door de lucht of over zee? En neemt u goederen mee met een gezamenlijke waarde van meer dan € 430 en minder dan € 700? Dan kunt u voor het uitrekenen van de belastingen het speciale reizigerstarief door de Douane laten gebruiken. Reist u naar de EU - vanuit een land buiten de EU - over land of met particuliere zeevaart of particuliere luchtvaart? En neemt u goederen mee met een gezamenlijke waarde van meer dan € 300 en minder dan € 700? Dan kunt u voor het uitrekenen van de belastingen het speciale reizigerstarief door de Douane laten gebruiken. Dat is 2,5% invoerheffing en 19% btw over €500. Wel zelf aangeven. Je moet je natuurlijk wel ontdoen van 1 complete verpakking, anders hang je als nog.
|
|||
|
|||
Ik ben al 15x heen en weer naar China gereisd met 2 (door mezelf gebruikte) iphones en regelmatig met nog een derde. Zolang je ze in gebruik hebt of als ze in je broekzakken zitten is er niks aan de hand. Het doosje kan je evt aan je reisgenoot geven en dan zal de douane nooit moeilijk doen. Ze fouilleren je overigens niet bij aankomst. Dus gewoon doen en je niet teveel zorgen maken.
|
|
|||
|
|||
das wel chill
Laatst gewijzigd door christiaan01; 29-09-10 om 13:48. |
|
|||
|
|||
hong kong
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 simlock vrij uit Hong Kong. Ervaringen? | frederik7 | Koopinformatie Rest van de wereld | 21 | 21-02-12 10:11 |
iPhone in Hong Kong | SeppaR | Koopinformatie Rest van de wereld | 2 | 29-07-08 01:31 |
Iphone aanschaf in Hong Kong | vreetje | Archief | 4 | 18-03-08 16:28 |
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? | RRPhantom | Archief | 2 | 15-02-08 18:11 |
Ipods uit hong kong????? | Robz0r | Koopinformatie Rest van de wereld | 11 | 13-02-08 17:57 |
|
|