//

Iphone Singapore???

Iphone Singapore??? discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, ik heb nog geen iphone en wil er heel graag 1 kopen. Nu ga ik de eerste week van augustus naar Singapore. Weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-10, 15:54
abecker abecker is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard Iphone Singapore???

Beste allemaal,

ik heb nog geen iphone en wil er heel graag 1 kopen. Nu ga ik de eerste week van augustus naar Singapore. Weet iemand of ik er daar een kan kopen zonder abbonement en sim-lock vrij? En als er dan iets mee gebeurt, heb je dan in Nederland garantie? En zal ik dan de nieuwe Iphone 4 kopen of nog de oude?

Hoop dat iemand op dit forum mij even kan helpen (ben nog beetje onwetend op iphone gebied)

Groeten
Amcke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 10:39
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

In Singapore wordt de Iphone 4 inderdaad Simlockvrij verkocht bij o.a. SingTel, M1 en StarHub.
Ook in Singapore komt de Iphone 4 eind juli uit.

Als je hem daar koopt heb je in Nederland geen garantie en zal je hem moeten terug sturen naar Singapore. Wat je wel kan doen is een AppleCare Protection Plan afsluiten in Nederland met je Iphone 4. Of ze dit willen doen moet je even in de winkels checken, ik heb er positieve berichten over gehoord. Hiermee zou je met je buitenlandse Iphone 4 wel garantie in NL hebben.
  #3  
Oud 22-07-10, 22:57
herbie65's schermafbeelding
herbie65 herbie65 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krano Bekijk bericht
...

Als je hem daar koopt heb je in Nederland geen garantie en zal je hem moeten terug sturen naar Singapore. ....
waar heb je deze info vandaan?
Apple geeft op alle producten internationale garantie, volgens mij....
  #4  
Oud 23-07-10, 00:29
krano krano is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Ede
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herbie65 Bekijk bericht
waar heb je deze info vandaan?
Apple geeft op alle producten internationale garantie, volgens mij....
Uit eigen ervaring en van vele anderen. Alle buitenlandse Iphone's tot nu toe werden niet voor garantie in NL geaccepteerd. Je moest het toestel terug sturen naar het land van herkomst.

Misschien is dit met de Iphone 4 veranderd, maar volgens mij geldt deze regel nog steeds.
  #5  
Oud 28-07-10, 17:50
pistaz pistaz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

500 is niet duur. ff checken want ik heb espect connecties daar.
zal de douane niet moeilijk doen
  #6  
Oud 29-07-10, 17:59
Appelpap Appelpap is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 7
Standaard

Hi, weet iemand of je de Iphone 4 kan bestellen bij bijvoorbeeld de Apple Store daar? Ik ga aankomende week naar Singapore en ik wil m dolgraag simlockvrij hebben. iemand tips wat-waar-wanneer-welk bedrag?
Dank!
  #7  
Oud 11-08-10, 16:40
michael85 michael85 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Even een vraag over het kopen in Singapore. Op de Apple site (Apple ) staat dat er wel een Apple Care plan afgesloten kan worden.
Betekend dit dat ik dan garantie ook in NL kan claimen als er problemen zijn?
En kan ik eventueel achteraf ook een Apple Care plan afsluiten terwijl ik weer in NL ben?
  #8  
Oud 12-08-10, 21:37
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael85 Bekijk bericht
Even een vraag over het kopen in Singapore. Op de Apple site (Apple ) staat dat er wel een Apple Care plan afgesloten kan worden.
Betekend dit dat ik dan garantie ook in NL kan claimen als er problemen zijn?
En kan ik eventueel achteraf ook een Apple Care plan afsluiten terwijl ik weer in NL ben?
Nope. Als je naar de voorwaarden kijkt van de Apple care voor iPhone producten zie je dat het alleen in het land waar het gekocht is geldig is. Dit in tegenstelling tot Apple care voor laptops en zo, dat is wereldwijd. Vrees ook dat de garantie alleen in het land van aankoop is...
  #9  
Oud 16-08-10, 17:37
Matt777 Matt777 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

[quote=krano;495709]In Singapore wordt de Iphone 4 inderdaad Simlockvrij verkocht bij o.a. SingTel, M1 en StarHub.
Ook in Singapore komt de Iphone 4 eind juli uit.

De iphone 4 wordt wel simlockvrij verkocht, maar het is nu als nog niet mogelijk de iphone te halen zonder abonnement. Dit is alleen mogelijk via apple online store heb ik me laten vertellen. Mocht iemand adresje hebben waar je ze wel los kan verkrijgen in Singapore? let me know!
  #10  
Oud 24-09-10, 13:18
Matt777 Matt777 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Ik ben er vorige maand nog geweest, en het is mogelijk Iphone zonder abbo te halen. 2 mogelijkheden:
1. Je haalt hem gewoon los in een mall, maar betaal je wel de hoofddprijs (900 euro) en soms nog extra om simlockvrij te maken.
2. Bestellen in de Apple store singapore (ongeveer 510euro voor 16G, simlock vrij) maar dan heb je wel een adres in Singapore nodig om naartoe te laten bezorgen.

Ik ga er volgende maand naartoe , en heb er 2 via de store besteld, en adres van hotel opgegeven. Zitten wat risico's aan verbonden, maar hoop dat het werkt...
  #11  
Oud 24-09-10, 14:48
Appelpap Appelpap is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 7
Standaard iphone Singapore

Deze week de iphone gekocht, simlockvrij. 32 Gb voor 1300 Sin dollar. Is ongeveer 750 euro. Orchard Road, bij M1 (is een Telecomwinkel in Paragon). Eerst registreren aan de balie met paspoort, daarna even wachten en betalen.
Geen probleem dus.
Nog leuker als je vantevoren al een micro-sim meeneemt uit Nederland
Succes!
  #12  
Oud 25-09-10, 19:02
Matt777 Matt777 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appelpap Bekijk bericht
Deze week de iphone gekocht, simlockvrij. 32 Gb voor 1300 Sin dollar. Is ongeveer 750 euro. Orchard Road, bij M1 (is een Telecomwinkel in Paragon). Eerst registreren aan de balie met paspoort, daarna even wachten en betalen.
Geen probleem dus.
Nog leuker als je vantevoren al een micro-sim meeneemt uit Nederland
Succes!
Dan is het sinds kort weer veranderd. Bij deze trek ik mogelijkheid 1. weer in, en verander die met wat hierboven staat. have fun met de foon btw!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Singapore Amore Koopinformatie Rest van de wereld 1 18-12-10 21:06
Iphone 4 in Singapore Tqam iPhone algemeen 20 20-10-10 21:50
iPhone 3GS KOPEN in Japan of Singapore Mathijs023 Koopinformatie Nederland 2 15-07-10 18:15
iPhone Kopen In Hong Kong/Singapore Joppuh Koopinformatie Rest van de wereld 17 28-10-09 13:49
iPhone kopen in Singapore rtenkroode Koopinformatie Rest van de wereld 0 14-07-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.