//

iphone kopen in china

iphone kopen in china discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij zeggen of het mogelijk dat je in china een originele iphone 3gs kan kopen voor 203 euro. link www.tobizbuy.com Brand new&Orgianal electronic ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-10, 17:24
ferryboys ferryboys is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard iphone kopen in china

kan iemand mij zeggen of het mogelijk dat je in china een originele iphone 3gs kan kopen voor 203 euro. link www.tobizbuy.com Brand new&Orgianal electronic products for wholesale and Retail
ik heb gelezen dat er veel oplichters bedrijven zijn, maar geldt dat voor alle bedrijven of zijn er ook bedrijven die wel zo'n verkoop prijzen hebben voor originele toestellen
mvg Ruud
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-09-10, 18:50
phunx's schermafbeelding
phunx phunx is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 036
Berichten: 59
Standaard

Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik de woorden "iPhone + China + goedkoop" lees wordt ik al een beetje huiverig.

Mijn tip: gewoon dichter bij huis halen.
Is ook makkelijker mocht de iPhone ooit gerepareerd moeten worden.
__________________
iMac 27'' i5 2,66Ghz - MacBook Pro 13'' 2,53Ghz - iPhone 4 Black 16GB - iPod Classic Black 80GB - iPad Wi-Fi + 3G 32GB - Time Capsule 1TB
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 in China TTinnman Koopinformatie Rest van de wereld 12 20-09-12 01:00
iPhone kopen via China? Let op ! SeppaR Koopinformatie Rest van de wereld 10 29-07-08 11:56
[iPhone 3G] China Thomas1990 Koopinformatie Rest van de wereld 16 25-07-08 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:10.