iPhone kopen in Singapore discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnenkort een paar dagen naar Singapore. Daar mag geen simlock op telefoons zitten, dus die iPhone kan ik daar simlock vrij kopen. Echter, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kopen in Singapore
Ik ga binnenkort een paar dagen naar Singapore.
Daar mag geen simlock op telefoons zitten, dus die iPhone kan ik daar simlock vrij kopen. Echter, kan ik hem ook kopen zonder de koppeling aan een abonnement? SingTel is de club die de telefoons verkoopt geloof ik, maar doen ze dat ook zonder een abo? Iemand die hier info over heeft? Thanks! Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 Singapore | Amore | Koopinformatie Rest van de wereld | 1 | 18-12-10 21:06 |
Iphone 4 in Singapore | Tqam | iPhone algemeen | 20 | 20-10-10 21:50 |
Iphone Singapore??? | abecker | Koopinformatie Rest van de wereld | 11 | 25-09-10 19:02 |
iPhone 3GS KOPEN in Japan of Singapore | Mathijs023 | Koopinformatie Nederland | 2 | 15-07-10 18:15 |
iPhone Kopen In Hong Kong/Singapore | Joppuh | Koopinformatie Rest van de wereld | 17 | 28-10-09 13:49 |
|
|