Iphone aanschaf in Hong Kong discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, kan iemand mij vertellen, wanneer ik de i phone in Hong Kong aanschaf ik deze kan laten werken in NL ?? Bedankt voor de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone aanschaf in Hong Kong
Hallo, kan iemand mij vertellen, wanneer ik de i phone in Hong Kong aanschaf ik deze kan laten werken in NL ??
Bedankt voor de info ! Gr. Marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarom niet gebruik de zoek functie eens daar vind je zat info je kan iedere iphone laten werken in de nl.
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met zoekfunctie,sorry ben niet zo handig nog met dit.
Maar volgens jou kan ik dus een iphone daar aanschaffen en hier laten werken. |
|
|||
|
|||
Marco heb de mijne gekocht in Hong Kong, met versie 1.1.1, zelf upgegrade naar 1.1.4.
Werkt super! |
|
||||
|
||||
en dit topic gaat dicht, want het gaat nergens over verder
er zijn genoeg unlock topics inmiddels
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen in Hong Kong? | Zhane | Koopinformatie Rest van de wereld | 13 | 01-06-11 23:20 |
iphone 4 uit hong kong | markjan | Koopinformatie Rest van de wereld | 28 | 11-10-10 12:25 |
aanschaf i phone Hong Kong | vreetje | Koopinformatie Rest van de wereld | 35 | 09-09-10 11:32 |
Hong Kong iPhone 3GS | Max | Koopinformatie Rest van de wereld | 1 | 17-10-09 14:06 |
iPhone in Hong Kong | SeppaR | Koopinformatie Rest van de wereld | 2 | 29-07-08 01:31 |
|
|