iPhone kopen in Hong Kong? discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga op 15 juli naar Hong Kong op vakantie. Ik ben daar misschien van plan om een iPhone aan te schaffen. Worden de iPhones ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone kopen in Hong Kong?
Ik ga op 15 juli naar Hong Kong op vakantie. Ik ben daar misschien van plan om een iPhone aan te schaffen. Worden de iPhones daar nog apart verkocht?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja wil ik ook weten want mijn ouders gaan volgende week naar Hong Kong
|
|
|||
|
|||
Nee, nog niet. Eind juli volgens mij pas.
Wel te krijgen in Japan, dus dan moet je een stukje om vliegen |
|
|||
|
|||
Zo ver ik begrepen heb worden de iphones in Hong Kong simlock vrij verkocht door:
3 3HK iPhone en Smartone-Vodafone SmarTone-Vodafone | iPhone - Find a store En naar mijn idee kan je dus ook los een toestel kopen. Alleen weet ik nog niet of ze de nieuwe iphone4 hebben. Succes! |
|
|||
|
|||
Let er wel op dat je een echte koopt en geen namaak!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu kijken of ik voor een iphone of ipad ga |
|
||||
|
||||
Kom net uit Hongkong. Voor een iPhone4 hoef je daar nog niet te zijn. Alleen nog in het grijze circuit te verkrijgen. Zag hem in Wan Chai IT mall (€800 voor us version en rond de €1400 voor simlock vrij) Zal na de release datum daar wel goedkoper worden...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je ook ipads gezien? |
|
||||
|
||||
Ipads zat daar heb alleen geen id wat ze daar kosten.
|
|
|||
|
|||
dit jaar ga ik voor het eerst vliegen met een overstap in hong kong. weet iemand of je daar op de airport een apple store hebt om reizigers nog een iphone 4g aan te smeren
en zoja, wat zijn de prijzen die ze daar hanteren? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Reken op bedragen van rond de 1200.- Euro voor een simlockvrije iPhone 4 32GB. Zie de Pricewatch voor elektronica in HK: 香港æ*¼åƒ¹ç¶² Price.com.hk |
|
|||
|
|||
zit er als ik er een in hong kong koop nederlandse taal en software op?
|
|
||||
|
||||
Ja hoor, kan je instellen.
|
Labels |
hong kong, ipad, iphone 4, iphone 4g |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 uit hong kong | markjan | Koopinformatie Rest van de wereld | 28 | 11-10-10 12:25 |
iPhone Kopen In Hong Kong/Singapore | Joppuh | Koopinformatie Rest van de wereld | 17 | 28-10-09 13:49 |
Hong Kong iPhone 3GS | Max | Koopinformatie Rest van de wereld | 1 | 17-10-09 14:06 |
iPhone in Hong Kong | SeppaR | Koopinformatie Rest van de wereld | 2 | 29-07-08 01:31 |
IPhone kopen in Hong Kong of Kuala Lumpur | KweLu | Koopinformatie Rest van de wereld | 6 | 22-04-08 19:44 |
|
|