//

Onduidelijkheden buitenlandse iPhone

Onduidelijkheden buitenlandse iPhone discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan op vakantie een Canadese simlock vrije iPhone te kopen. Nu had ik hier enkele onduidelijkheden over waar ik van hoop dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-06-11, 23:16
RRoobbiinn RRoobbiinn is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard Onduidelijkheden buitenlandse iPhone

Ik ben van plan op vakantie een Canadese simlock vrije iPhone te kopen. Nu had ik hier enkele onduidelijkheden over waar ik van hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.

-Eigenlijk allesomvattend, wordt de iPod wanneer thuis aangesloten gewoon als Nederlandse herkend, of blijven er allerlei nadelen omdat deze uit Canada komt en geeft dit zo problemen wanneer aangesloten aan iTunes? Dus kunnen de apps uit de NL store gedownload worden, NL versie van iTunes enz.?
-Taal van de iPhone, kan deze gewoon op Nederlands ingesteld worden?
-Hebben jullie wellicht nog enkele belangrijke dingen die ik over het hoofd zie als ik een iPhone koop in Canada?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-06-11, 23:37
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Je kunt gewoon een Canadese simlockvrije(!) iPhone kopen. Alles kan gewoon naar eigen wens worden ingesteld.
Je kunt hem instellen op elke gewenste taal en gebruiken met elke App Store. Dus ook gewoon de Nederlandse.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.

Laatst gewijzigd door wouter1981; 07-06-11 om 23:48.
  #3  
Oud 08-06-11, 00:37
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Wel, als er iets aan mankeert, moet je terug naar Canada.
Terwijl wanneer je hem koopt in eender welk land van de Europese unie, je wel terecht kan in je eigen land voor herstel (vooropgesteld dat je in de Europese unie woont.)

Ik weet de prijs niet van een iPhone in canada, maar kijk of het de extra kostprijs in een EU-land waard is.
  #4  
Oud 08-06-11, 09:07
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
Wel, als er iets aan mankeert, moet je terug naar Canada.
Terwijl wanneer je hem koopt in eender welk land van de Europese unie, je wel terecht kan in je eigen land voor herstel (vooropgesteld dat je in de Europese unie woont.)

Ik weet de prijs niet van een iPhone in canada, maar kijk of het de extra kostprijs in een EU-land waard is.
Incorrect. Dat was eerder wel zo. Nu niet meer. Lees dit artikel maar eens: Garantie op buitenlandse iPhones: zo werkt het - iPhone - iPhoneclub.nl
  #5  
Oud 08-06-11, 12:45
RRoobbiinn RRoobbiinn is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Oke, dus in principe is er totaal geen verschil tussen de Canadese en de Nederlandse versie? Wellicht misschien een ander serienummer ofzo, maar praktisch gezien totaal geen verschil?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Buitenlandse iPhone activeren Muhtar66 iTunes 0 13-05-10 14:22
Buitenlandse iphone Opzichter iPhone algemeen 31 23-03-10 18:37
Buitenlandse Iphone Dirruk Archief 1 02-09-09 20:11
Buitenlandse iPhone? Clemenza iPhone algemeen 3 28-08-09 15:46
Vragen en onduidelijkheden iYasinova Odido (T-Mobile) 6 03-08-09 20:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.