Ipods uit hong kong????? discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gelezen en gekeken op het internet en er worden veel ipods uit hong kong aangeboden. Hier gaat het dan niet om een cloon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipods uit hong kong?????
Ik heb gelezen en gekeken op het internet en er worden veel ipods uit hong kong aangeboden. Hier gaat het dan niet om een cloon maar om orginele exemplaren. ze hebben alleen een andere typeset of the display. kan iemand mij vertellen wat dat inhoud. en heeft iemand miss ervaring met deze honk kong version? bij voorbaat al veel dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik stel voor dat je gewoon een Iphone in de VS koopt,veruit de makkelijkste methode!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
vroeg me alleen af wat het verschil ertussen was en als dit niet boeiend is waarom dan uit de vs halen als goedkoper kan |
|
||||
|
||||
Duur?
Als je ze zelf kan halen vindt ik het helemaal niet duur! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad,maar ik ben van mening dat zo'n product best meteen bij officiële verdeler gekocht moet worden...
|
|
|||
|
|||
vroeg ook eigelijk niet naar je mening wou gewoon graag weten of iemand me kon vertellen wat het verschil is wat het betekent of dat iemand er al ervaring mee heeft.
|
|
||||
|
||||
Het zijn "fake" iPod's. Ze zien er hetzelfde uit maar besturing / software is natuurlijk niet Apple en dus k*t.
|
|
||||
|
||||
Ok ik raad je zeker en vast aan deze fake zaken te kopen echt veel beter dan die brol van apple!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
beetje onbeleefd vind ik (ondanks de smiley) |
|
|||
|
|||
120 dollar goedkoper als de officiele apple store en de prijzen overal in america. Dat is wel veel te goedkoop om geloofd te worden he .
Maar als je niet persee een Apple wil m aar ook genoegen neemt met een Klone dan moet je het zeker doen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 simlock vrij uit Hong Kong. Ervaringen? | frederik7 | Koopinformatie Rest van de wereld | 21 | 21-02-12 10:11 |
iphone 4 uit hong kong | markjan | Koopinformatie Rest van de wereld | 28 | 11-10-10 12:25 |
Hong Kong | gadorasti | Koopinformatie Rest van de wereld | 0 | 20-08-10 12:47 |
What about Hong Kong | alexanderh | Chat en geruchten | 1 | 14-06-09 13:51 |
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? | RRPhantom | Archief | 2 | 15-02-08 18:11 |
|
|