//

iphone 4 uit hong kong

iphone 4 uit hong kong discussie in Koopinformatie Rest van de wereld forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door christiaan01 ik word tenminste geen 60 euro opgelicht voor een uitlaat!!!!!!! lekker on topic ballie...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Rest van de wereld
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-09-10, 14:01
markjan markjan is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christiaan01 Bekijk bericht
ik word tenminste geen 60 euro opgelicht voor een uitlaat!!!!!!!
lekker on topic ballie

Laatst gewijzigd door markjan; 11-10-10 om 19:31.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-10-10, 19:16
dsdopey dsdopey is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Mijn schoonouders gaan over een week naar Hong Kong. Ook ik wil wel zo'n Iphone. Zag dat deze omgerekend volgens huidige koers rond de 480 euro mag kosten voor de 16G. Alleen zag ik in de topicstart reeds de vraag of je de Iphone kan gebruiken in de taal Nederlands. Aangezien smsen bijvoorbeeld in het Engels niks is natuurlijk. Iemand die hier antwoord op heeft? Of is er een foefje waardoor je deze in het Nederlands kan krijgen op softwarematig gebied? Zij verblijven er een maand, dus ik heb hoop dat er wel aan één te komen is via de Apple stores in Hong Kong.
  #23  
Oud 02-10-10, 19:18
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dsdopey Bekijk bericht
Mijn schoonouders gaan over een week naar Hong Kong. Ook ik wil wel zo'n Iphone. Zag dat deze omgerekend volgens huidige koers rond de 480 euro mag kosten voor de 16G. Alleen zag ik in de topicstart reeds de vraag of je de Iphone kan gebruiken in de taal Nederlands. Aangezien smsen bijvoorbeeld in het Engels niks is natuurlijk. Iemand die hier antwoord op heeft? Of is er een foefje waardoor je deze in het Nederlands kan krijgen op softwarematig gebied? Zij verblijven er een maand, dus ik heb hoop dat er wel aan één te komen is via de Apple stores in Hong Kong.
Ja, je kan je iPhone ook in het Nederlands gebruiken. Op een iPhone zijn sowieso alle talen geïnstalleerd.
  #24  
Oud 03-10-10, 01:13
asianck asianck is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 11
Standaard

M'n iphone 4 via de hongkongse apple website besteld: Apple - iPhone 4 - FaceTime

Je moet wel een adres in HK opgeven, zodat het daar geleverd wordt, maar hij doet het prima. Uiteraard kun je ze ook in de officiële winkels krijgen als ze op voorraad zijn (ik had het gehaald bij de release van de iphone in Azïe, dus online besteld). Hij weergeeft gewoon alles in het Nederlands (word volgens mij ergens automatisch ingesteld als je je iphone voor de eerste keer aansluit op itunes). Verder bevat het gewoon Wi-Fi en alles zit erop en eraan. Doen zou ik zeggen. Je hoort veel onzin over fake iphones, maar als je gewoon naar de officiële apple store gaat, kan er niks gebeuren.
  #25  
Oud 03-10-10, 16:02
Rick202 Rick202 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 70
Standaard

3-5 weken is het geworden in hongkong
ik houd het bestellen toch maar op nederlandse bodem
  #26  
Oud 03-10-10, 16:03
markjan markjan is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rick202 Bekijk bericht
3-5 weken is het geworden in hongkong
ik houd het bestellen toch maar op nederlandse bodem
hoelang is de levertijd in nederland dan? ook zoiets..
  #27  
Oud 04-10-10, 13:43
dsdopey dsdopey is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Nu ben ik zelf een aantal jaar geleden in Hong Kong geweest. Is het aan te bevelen om een Iphone bij een winkel als Fortress of Broadway te bestellen? Of zit je juist bij deze vast aan een abonnement? Want ik zie ook andere winkels als Resellers op de Hongkongse Apple site. Want ik ben ook wel is in Kowloon geweest, maar daar stikt het van die computerwinkeltjes en ben ik een beetje wantrouwig mee. Blijkt van horen zeggen dat al deze winkeltje opereren onder maar een aantal eigenaren.
  #28  
Oud 10-10-10, 20:35
Ruben1985 Ruben1985 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb interesse om een iPhone 4 te kopen uit Hong Kong, maar moet daar niet zijn of ken ook niemand die naar daar gaat. Weet er iemand een bedrijf die post doorstuurt naar België zoals je veel kunt vinden in de US
  #29  
Oud 11-10-10, 12:25
dsdopey dsdopey is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ruben1985 Bekijk bericht
Ik heb interesse om een iPhone 4 te kopen uit Hong Kong, maar moet daar niet zijn of ken ook niemand die naar daar gaat. Weet er iemand een bedrijf die post doorstuurt naar België zoals je veel kunt vinden in de US
Ik denk dat je moet proberen contact te zoeken met één van de verkooppunten in Hong Kong i.v.m. neppe Iphone's. Vervolgens kan je vragen of zij deze opsturen naar jou als 'gift'. Maar ik denk zelf dat dit niet gaat, anders waren er wel meer mensen geweest die dat deden.

Ik weet wel dat je een adres moet opgeven in Hong Kong wanneer je een Iphone besteld. En van daar uit kan je het wel doorsturen naar jezelf. Maar dat is logisch.

Ik heb het geluk dat me schoonouders daar een huis hebben en je zo alles makkelijk mee kan nemen naar Nederland.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 simlock vrij uit Hong Kong. Ervaringen? frederik7 Koopinformatie Rest van de wereld 21 21-02-12 10:11
iPhone in Hong Kong SeppaR Koopinformatie Rest van de wereld 2 29-07-08 01:31
Iphone aanschaf in Hong Kong vreetje Archief 4 18-03-08 16:28
iPhone uit Hong Kong direct uit fabriek, waar te koop? RRPhantom Archief 2 15-02-08 18:11
Ipods uit hong kong????? Robz0r Koopinformatie Rest van de wereld 11 13-02-08 17:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.