unlocked Iphone werkt niet in UK discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal, Ik ben 2 weken geleden naar Engeland gegaan en nu net terug. Na 2 dagen werkten mijn unlocked 1.1.3 Iphone op geen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
unlocked Iphone werkt niet in UK
Dag allemaal,
Ik ben 2 weken geleden naar Engeland gegaan en nu net terug. Na 2 dagen werkten mijn unlocked 1.1.3 Iphone op geen een netwerk meer, melding "no service". Heb mijn Vodafone SIMkaart maar in een andere telefoon gedaan en ja hij doet het meteen weer. Zou het kunnen dat mijn Iphone in de UK op een soort zwarte lijst is gezet. Weet het anders ook niet, hij doet het nu ook gewoon. Heb trouwens daar ook een O2 simkaart erin gezet, deed het ook niet. Als iemend een idee heeft hoor ik het graag, vg, Sebastiaan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
(Let op: hulpvragen worden verwijderd!)
|
||||
|
||||
Bij deze dus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: 2e hands iphone 4 unlocked of niet? | Efron | Unlock | 2 | 30-01-11 05:11 |
US iphone unlocked werkt niet met NL sim kaart | mgrt | iPhone algemeen | 10 | 05-10-09 18:04 |
iphone unlocked, sim verwisseld, werkt niet meer | Mixhael | Archief | 2 | 20-01-09 20:02 |
3g unlocked: IMAP werkt niet in buitenland | fstegge | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 14-01-09 09:25 |
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked | efefes | Unlock [archief] | 2 | 13-11-07 15:20 |
|
|