Activeren iPhone 1.1.1 ! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Hier ben ik dan weer is. Ben net een uurtje terug vanuit New York en heb de iPhone voor me liggen. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Activeren iPhone 1.1.1 !
Hey allemaal,
Hier ben ik dan weer is. Ben net een uurtje terug vanuit New York en heb de iPhone voor me liggen. Ik heb de versie al gechecked en dat is 1.1.1 (baseband versie 4.01... G) Ik weet dat dit al vaak gevraagd is maar kon het niet zo gauw vinden en veel mensen zeggen dat het erg moeilijk is. Nu ben ik aan het kijken naar de activatie tool maar ik lees overal dat je dan heel (!) beheerst moet zijn met unix en commands. Hieruit begrijp ik dat er nog geen makkelijke versie uit is voor het activeren van versie 1.1.1? Ik heb wel gelezen dat er een nieuwe AnySim uit is, maar dat is de Simunlock. Is er misschien iemand die tijd over heeft en mij hier mee kan helpen? Als dat zo is, kan diegene dan zijn email naar mij PM'en ? Alvast heel erg bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Independence, laatste versie.
|
|
|||
|
|||
Moet ik die gewoon installeren en alle instructies volgen?
Sorry hoor. ik wil gewoon zekerheid dus het liefste zou ik een emailadres geven/krijgen en het dan bespreken. Ik heb trouwens een Windows pc en INdependence is geloof ik alleen voor de MAC. Laatst gewijzigd door Jappe; 19-10-07 om 12:08. |
|
|||
|
|||
Hm avtivatie is dus nog niet mogelijk op windows computers...
|
|
|||
|
|||
Nog even geduld tot er een nieuwe iBrickr uitkomt die de 1.1.1 kan activeren
EDIT: Alhoewel... check dit eens: One-click Jailbreak for 1.1.1 (Windows)! - ModMyiPhone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more Laatst gewijzigd door neoMagic; 19-10-07 om 15:44. |
|
|||
|
|||
De iphonesimfree optie zou toch wel moeten werken? Kost wat maar dan .... ?
|
|
||||
|
||||
stefimke met ipsf moet je ook activeren en dat kan alleen met spullen van het dev team.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Na het activeren kan ik dus gewoon AnySim gebruiken, toch? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g activeren | Jordi91 | iPhone algemeen | 0 | 15-02-11 01:16 |
iPhone 3G: iPhone 3G activeren | Mass13 | Unlock | 8 | 25-06-10 21:17 |
iPhone Activeren | Gkidstyle | Archief | 1 | 05-09-09 15:02 |
iPhone 3G: O2 Iphone 3G activeren in NL | Bassemans | Unlock | 1 | 22-08-09 21:08 |
Activeren Iphone 3G | Greggy | iPhone algemeen | 16 | 01-11-08 20:40 |
|
|