Blocked call discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik zit namelijk met het voglende probleem. Ik krijg sinds een 2tal weken telkens een call binnen maar met als naam blocked erop. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blocked call
Hey,
Ik zit namelijk met het voglende probleem. Ik krijg sinds een 2tal weken telkens een call binnen maar met als naam blocked erop. Nu heb ik bij men weten niemand op blocked gezet. Is er een mogelijkheid om in de settings te zien wie ik op blocked heb gezet? Ik draai op 1.1.4 Bedankt Groeten Geert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat iemand die zijn nummerherkenning heeft uitgezet.
Laatst gewijzigd door ControlSje; 08-04-08 om 14:24. |
|
||||
|
||||
Ja klopt, ik heb het ook constant met een maat die opbelt, en die heeft nummerherkening uitgezet. Dus daar ligt het aan
Iedergeval bedankt voor dit topic |
|
||||
|
||||
Zoeken op de term blocked had je al een topic gegeven over ditzelfde onderwerp: https://forum.iculture.nl/f28/i...r-blocked.html
Volgende keer eerst even zoeken dus
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Blocked Iphone | frent | Unlock | 0 | 13-08-10 16:17 |
iPhone - SIM blocked | sahinkaptan | Unlock [archief] | 6 | 27-06-09 22:23 |
Toont geen naam maar blocked. | mdietger | iPhone algemeen | 2 | 11-03-08 17:42 |
Call Ended, Call failed | Jellow | iPhone algemeen | 0 | 23-12-07 19:10 |
|
|