[TKA] Originele Apple iPhone Dock + Adapter (NL) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Te koop aangebonden nieuwe Originele Apple iPhone Dock. Handig als je 2 docking stations wil hebben voor bijvoorbeeld opladen van je iPhone op je werk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
[TKA] Originele Apple iPhone Dock + Adapter (NL)
Te koop aangebonden nieuwe Originele Apple iPhone Dock. Handig als je 2 docking stations wil hebben voor bijvoorbeeld opladen van je iPhone op je werk of andere locatie.
Wat zit er in de doos ? - Docking Station - USB Kabel - Adapter - Gratis US-NL adapter Prijs: € 35,- (ex evt verzendkosten) Graag mailen ipv PM'en als je interesse hebt Laatst gewijzigd door Grample; 03-05-08 om 17:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Prijs verlaagd naar 35 euro
|
|
|||
|
|||
wat is een US-NL adaptor?
ik ben op zoek naar iets zodat ik mn iphone aan de stekker kan opladen, maar bij mijn iphone UK zat een engelse stekker... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zit de AB die bij de NL versie zit hier ook bij?
|
|
||||
|
||||
Welke NL versie ? In de verpakking zit een US adapter maar je krijgt van mij dus zo'n plugje en dan wordt het een NL adapter.
Ja, stuur me een e-mail (geen PM dus) |
|
||||
|
||||
Dock verkocht.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple iPhone 4 Universal Dock Adapter 3-pack | isneaker | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 09-09-10 13:01 |
Iphone universal dock adapter | tinka | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 15-07-08 22:48 |
[TKA] Originele Iphone Headset | Pr0ximus | Archief | 6 | 17-04-08 01:43 |
|
|