Wachten met Update ?? GSM.nl discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone vanaf december 2007 met software 1.1.2 gekocht bij gsm.nl. Deze zeggen dat ik moet wachten met update ?? de reden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachten met Update ?? GSM.nl
Hallo,
Ik heb mijn iPhone vanaf december 2007 met software 1.1.2 gekocht bij gsm.nl. Deze zeggen dat ik moet wachten met update ?? de reden zeggen ze niet. Mijn vraag is kan ik nieuwe software b.v. 1.1.4 installeren en dat opnieuw de SIM unlocken en daarna weer gewoon via fodafone abannement bellen en internetten ?? Ik wil graag met mijn IPhone up to date blijven Zoja welke unlock metode moet ik toepassen? hebben mijn IPhone vrienden een oplossing. vr. gr. Evert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik even de zoekfunctie. Hier wordt echt al meer dan genoeg geschreven.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: surf op gsm met generation | CharlieCharlo | Overige providers België | 7 | 17-12-10 01:58 |
Iemand ervaring met opzegging gsm-abonnement? | LEGACY | Orange | 3 | 07-10-10 12:11 |
Wachten met terug brengen | keeskishore | iPhone algemeen | 4 | 26-06-09 22:30 |
iPhone verkopen of wachten op update? | Th00mz | Archief | 1 | 04-06-09 02:12 |
Geen gsm ontvangst meer na update en unlock | rachidsebti | Unlock [archief] | 14 | 02-12-07 13:40 |
|
|