//

Wifi

Wifi discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) [FONT=Calibri][SIZE=4]Ik heb internet via een bedraad modem. Als ik met m'n iphone het internet op wil, kan ik dan volstaan om m'n Pc uittebreiden met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-05-08, 17:38
mobieltje mobieltje is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3
Post Wi-Fi

[FONT=Calibri][SIZE=4]Ik heb internet via een bedraad modem. Als ik met m'n iphone het internet op wil, kan ik dan volstaan om m'n Pc uittebreiden met een Wi-Fi-kaart?[/SIZE][/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-05-08, 00:11
filipdeceulaer filipdeceulaer is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Heb hetzelfde probleem.
Mijn netwerk is niet draadloos, werkt prima en zou ik daarom liever niet veranderen in een volledig draadloos.
De Wi-Fi's in de buurt zijn allen beveiligd.... Nu zoek ik dus een (goedkope) oplossing om toch verbinding te maken met het internet. Hoe zou ik dit best oplossen? Bestaat er een kaart of stick die ervoor zorgt dat, wanneer mijn pc aanstaat, deze ook Wi-Fi-signalen kan zenden?
  #3  
Oud 07-05-08, 00:13
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Gewoon voor 3 tientjes even een Wi-Fi routertje of access point kopen. Kost niets meer tegenwoordig.
  #4  
Oud 07-05-08, 09:52
filipdeceulaer filipdeceulaer is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 4
Standaard

Maar wat als de poorten van m'n router momenteel vol zijn. Niets meer vrij. Kan ik mijn pc laten werken als een zender voor Wi-Fi door een kaart toe te voegen of dmv een stick?
  #5  
Oud 07-05-08, 10:43
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Een Wi-Fi router en acces point hebben meestal ook 4 poorten dus als je deze aansluit heb je er weer 2 poorten over . Wat jij zegt kan ook maar dan moet je computer altijd aanstaan en moet je die configureren met shared internet. Al met al een stuk omslachtiger dan een Wi-Fi router.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? yuiop88 iPad algemeen 57 15-05-12 01:31
Wi-Fi button is grijs [NO-Wi-Fi] pcsw Wi-Fi 52 03-03-12 12:05
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 22:05
Wi-Fi geeft default als Wi-Fi netwerk pieter0000 Wi-Fi 1 22-01-09 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.