sms komt aan, maar onzichtbaar discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 1.1.4 en heb soms een probleem als ik sms met meerdere mensen, dan krijg ik soms 2 smsen van dezelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sms komt aan, maar onzichtbaar
hallo, ik heb een iphone 1.1.4 en heb soms een probleem als ik sms met meerdere mensen, dan krijg ik soms 2 smsen van dezelfde persoon, dezelfde sms die hij het laatst stuurde, terwijl ik een sms moest krijgen van iemand anders, heel vervelend dus. iemand een oplossing of soms hetzelfde probleem?
grts |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
idd slotje. dubbele post is onnodig
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms naar 1 specifieke gebruiker komt niet aan | Jean72 | Overige providers Nederland | 1 | 15-10-10 18:16 |
SMS niet verzonden, komt toch aan? | Sli | iPhone algemeen | 3 | 24-10-09 14:14 |
Komt verstuurde SMS wel aan? | Idol | iPhone algemeen | 6 | 07-08-09 18:25 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
SMS komt niet aan bij bepaalde nummers? | shorty | Overige providers Nederland | 4 | 30-10-07 16:37 |
|
|