iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   In welk land kan je een orginele simlockvrije 3G IPhone kopen? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/14257-welk-land-orginele-simlockvrije-3g-iphone-kopen.html)

Verhulk 10-06-08 10:10

In welk land kan je een orginele simlockvrije 3G IPhone kopen?
 
Beste allemaal,

Graag wil ik ook de nieuwe 3G Iphone kopen!! Nu heb ik uitsluitend een zakelijk abonnement via het bedrijf waar ik werk en hier mag ik ook prive mee bellen. Het bedrijf werkt met Vodafoon. Als ik in Nederland een Iphone wil kopen zit ik (vermoedelijk) aan een Tmobile abonnement vast wat ik totaal niet nodig heb.

Nu meen ik me te herinneren dat er landen op de wereld zijn waar koppelverkoop niet mag, en dat je altijd het apparaat los "mag" kopen. En volgens mij heeft onze Steve gezegd dat de maximum prijs $ 199 voor de 8gb is.

Ik pieker en google me suf, maar ik weet niet meer welk land dit was. Staat me iets van bij dat het erg dichtbij was België, Frankrijk of Duitsland of zoiets.

Weet iemand van jullie dat?

Bomans 10-06-08 10:13

bij ons in België mag koppelverkoop niet.

Maar ga er nu niet van uit dat je hem voor €130 (omgereken van 199 dollar) hier simlock vrij kan kopen.
Zelfs niet voor €199.

truckdiver 10-06-08 10:13

zou in Belgie moeten zijn;
weten we pas hoe ze het gaan doen vanaf 11juli

gemmelos 12-06-08 21:23

vraagje:

Zou het mogelijk kunnen zijn dat er duitsland (of een andere waar die de 11de uitkomt) de iPhone 3G als los toestel wordt aangeboden ?

truckdiver 12-06-08 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gemmelos (Bericht 126679)
vraagje:

Zou het mogelijk kunnen zijn dat er duitsland (of een andere waar die de 11de uitkomt) de iPhone 3G als los toestel wordt aangeboden ?

wachten tot de 11juli of tot de providers naar buiten komen met hun aanbiedingen.
kan hier toch ook nog niemand weten!!!
alleen in italie is het al bekend

macjoris 12-06-08 22:55

In italie komt er een pre-paid iphone, daar zou je dus in principe hem ook kunnen halen en dan de lock eraf halen. Het is verder nog gewoon afwachten welke vormen de providers gaan aanbieden, geduld dus.

gemmelos 13-06-08 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 126680)
wachten tot de 11juli of tot de providers naar buiten komen met hun aanbiedingen.
kan hier toch ook nog niemand weten!!!
alleen in italie is het al bekend

Ja maar ik denk wel dat iets eerder dan 11 juli naar bouten komen met de tarieven, want anders heeft de consument niet eens tijd om over een abbo keuze na te denken.

Common.Sense 13-06-08 08:34

Hoe veel dergelijke topics worden nog geopend??

truckdiver 13-06-08 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Common.Sense (Bericht 126740)
Hoe veel dergelijke topics worden nog geopend??

veeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeel :mad:

Michael 13-06-08 11:01

Op slot want al veel topics over


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.