In welk land kan je een orginele simlockvrije 3G IPhone kopen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Graag wil ik ook de nieuwe 3G Iphone kopen!! Nu heb ik uitsluitend een zakelijk abonnement via het bedrijf waar ik werk en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In welk land kan je een orginele simlockvrije 3G IPhone kopen?
Beste allemaal,
Graag wil ik ook de nieuwe 3G Iphone kopen!! Nu heb ik uitsluitend een zakelijk abonnement via het bedrijf waar ik werk en hier mag ik ook prive mee bellen. Het bedrijf werkt met Vodafoon. Als ik in Nederland een Iphone wil kopen zit ik (vermoedelijk) aan een Tmobile abonnement vast wat ik totaal niet nodig heb. Nu meen ik me te herinneren dat er landen op de wereld zijn waar koppelverkoop niet mag, en dat je altijd het apparaat los "mag" kopen. En volgens mij heeft onze Steve gezegd dat de maximum prijs $ 199 voor de 8gb is. Ik pieker en google me suf, maar ik weet niet meer welk land dit was. Staat me iets van bij dat het erg dichtbij was België, Frankrijk of Duitsland of zoiets. Weet iemand van jullie dat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
bij ons in België mag koppelverkoop niet.
Maar ga er nu niet van uit dat je hem voor €130 (omgereken van 199 dollar) hier simlock vrij kan kopen. Zelfs niet voor €199. |
|
||||
|
||||
zou in Belgie moeten zijn;
weten we pas hoe ze het gaan doen vanaf 11juli
|
||||
|
||||
vraagje:
Zou het mogelijk kunnen zijn dat er duitsland (of een andere waar die de 11de uitkomt) de iPhone 3G als los toestel wordt aangeboden ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
kan hier toch ook nog niemand weten!!! alleen in italie is het al bekend
|
||||
|
||||
In italie komt er een pre-paid iphone, daar zou je dus in principe hem ook kunnen halen en dan de lock eraf halen. Het is verder nog gewoon afwachten welke vormen de providers gaan aanbieden, geduld dus.
|
|
||||
|
||||
Ja maar ik denk wel dat iets eerder dan 11 juli naar bouten komen met de tarieven, want anders heeft de consument niet eens tijd om over een abbo keuze na te denken.
|
|
||||
|
||||
Hoe veel dergelijke topics worden nog geopend??
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Op slot want al veel topics over
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er een website waarbij je een hoesje kan kopen en dan zelf kan bewerken | robi10 | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 15-04-11 19:28 |
kopen in ander land | keviiin | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-12-10 23:25 |
Simlockvrije Iphone 3Gs: welk abbonnement?? | janneke1985 | Overige providers Nederland | 2 | 19-10-10 20:16 |
Simlockvrije Iphone 3Gs: welk abbonnement?? | janneke1985 | Overige providers Nederland | 0 | 19-10-10 17:41 |
simlockvrije iphone kopen+apart abonnement? | Seburb | Koopinformatie Nederland | 1 | 12-07-10 19:40 |
|
|