Simlockvrije Iphone 3Gs: welk abbonnement?? discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 3gs gekregen, simlockvrij. Heb er echt helemaal NUL verstand van. Nu ging ik naar zo'n telefoonwinkel om een sim only ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlockvrije Iphone 3Gs: welk abbonnement??
Hallo,
Ik heb een iphone 3gs gekregen, simlockvrij. Heb er echt helemaal NUL verstand van. Nu ging ik naar zo'n telefoonwinkel om een sim only abonnement af te sluiten. Die man vertelde mij dat het moeilijk (lees: haast onmogelijk) is om het internet aan de praat te krijgen op de iphone als je een 'los' abonnement koopt. Hij gaf Vodafone nog de meeste kans. Was helemaal blij met mn nieuwe phone maar zonder internet is het ook niet leuk. Wat zijn jullie ervaringen?? groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Onzin kan gewoon werken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Officieel simlockvrije iPhone 3GS | Gammo | Unlock | 2 | 27-02-11 13:19 |
Simlockvrije Iphone 3Gs: welk abbonnement?? | janneke1985 | Overige providers Nederland | 0 | 19-10-10 17:41 |
Vraag over het activeren van een origineel simlockvrije iPhone 3GS | snverhallen | iPhone algemeen | 0 | 15-09-10 19:47 |
In welk land kan je een orginele simlockvrije 3G IPhone kopen? | Verhulk | Archief | 9 | 13-06-08 12:01 |
|
|