Help aub ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn iphone sinds begin juni, ik heb 2 problemen ? mijn touchscreen doet helemaal niks meer hij reageert nergens meer op en daarom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help aub ?
ik heb mijn iphone sinds begin juni,
ik heb 2 problemen ? mijn touchscreen doet helemaal niks meer hij reageert nergens meer op en daarom moet ik hem elke keer opnieuw herstellen en jailbreaken ? vandaag gebeurde precies het zelde en toevallig tijdens het herstellen viel mijn laptop uit. dus nu krijg ik de volgende foutmelding en kan ik niks meer via itunes of via ziphone melding : BSD ROOT: Md0, Major 2, minor 0 wie kan mij helpen ? je kan een prive bericht sturen of gewoon hieronder reageren alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die foutmelding is prima te vinden met de zoekfunctie. Daarnaast is een topicitel als "Help AUB" niet echt bevordelijk voor de overzichtelijkheid van het forum. Vandaar een slotje om verdere vervuiling van het forum te voorkomen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aub error 16.. | jailbreakme | Archief | 6 | 11-03-11 00:32 |
help aub aub aub | Bonifacio_lO2 | Archief | 1 | 06-04-09 17:41 |
Help Aub!!! | M-arijn0 | Archief | 1 | 31-03-09 22:12 |
iPhone 1e gen.: 2.2 -> 2.1 -> 1.1.4 ? hulp aub | Bonifacio_lO2 | Unlock | 4 | 04-03-09 08:35 |
Help Iphone 1.14 aub !!!! | Pino | Archief | 6 | 27-12-08 11:29 |
|
|