iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Hup Turkije hup (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/14941-hup-turkije-hup.html)

Michael 21-06-08 23:43

Hup Turkije hup
 
Zo we liggen eruit. En aangezien de turken de mooiste feetjes bouwen. Is het hup Turkije hup.

iMario 21-06-08 23:47

heel erg stom. wil ik eindelijk es ff naar nederland kijken, had alleen tegen italie gezien:p en dan verliezen ze:(

Emiin' 21-06-08 23:48

Hehe :D
Jà hoor, spijtig dat NL eruit is, maar vanavond was Rusland toch wel sterker ...

Met m'n Turkse afkomst ben ik ook natuurlijk voor Turkije !
HUP TURKIJE HUP ! :D

Michael 21-06-08 23:58

Ik heb alleen nog rode en witte welpies op de mac staan de orange welpis zijn voor de katten :D

daanhegman 22-06-08 00:17

Tuurlijk voor de Turken, Respect, ze winnen de finale in de laatste minuut


zoals gewoonlijk

Emiin' 22-06-08 00:21

De Turken zijn mischien technisch gezien NIET de sterkste ;)
Maar Daanhegman, Het is gewoon hun mentaliteit, ze gaan door tot de LAATSTE SECONDEN, en dat kun je niet van elke ploeg zeggen :)

daanhegman 22-06-08 00:22

Ja maar Nederland was gewoon k.u.t

DynamicDennis 22-06-08 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 130057)
heel erg stom. wil ik eindelijk es ff naar nederland kijken, had alleen tegen italie gezien:p en dan verliezen ze:(

het is allemaal JOUW schuld! :mad:

iMario 22-06-08 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DynamicDennis (Bericht 130066)
het is allemaal JOUW schuld! :mad:

denk ik ook ja....:(:p

DynamicDennis 22-06-08 00:37

ik kan het gewoon niet geloven.
En die gele kaart terughalen kan ook niet, wedstrijd moet gewoon overnieuw.
kwalitatief uitermate teleurstellende russen :mad:

iCulture 22-06-08 00:55

Ondanks dat we door de Russen nu uit het toernooi zijn gekegeld heb ik besloten om vanaf nu fan van de Russen te zijn. Niet vanwege Hiddink, maar vanwege het magistrale voetbal. Mijn hemel, wat speelden die gasten goed. En die Arsjavin heeft de clubs nu echt voor het uitzoeken. Wat een ster en wat een voetballer.

Michael 22-06-08 07:08

De russen waren helemaal top. We hebben verdient verloren. Dus ze mogen van mij Europees kampioen worden. Maar ik vind de vechters mentaliteit van de Turken ook fraai.

Destiny 22-06-08 09:20

Ik ben ook voor Rusland

jeremy14 22-06-08 09:39

oké ik wordt nu geband voor het volgende wat ik zeg (...) dat ik voor duitsland ben:eek:

Maar we meoten 1 ding neit vergeten rusland heeft 4 spelers met 2 gele kaarten die allemaal niet meemogen spelen, en de speler die het eerste doel maakte, die ligt volgende wedstrijd er ook uit.
ik gok Rusland - Italië 1-2.
Duitsland Turkije 1 - 1 > Strafschoppen.

Finale Duitsland - Italië!!

Amp. 22-06-08 11:19

Die Russen hebben het wel verdient hoor, ze waren overduidelijk sterker dan Nederland.
Je zag NL ook nauwelijks echt in het spel zitten, wat we wel hadden tegen Italië en Frankrijk.

Ik ben nu voor Rusland of voor Duitsland, daar moet ik nog even over nadenken.
Mn broer heeft een Duitse vriendin, maar Rusland heeft NL verslagen en verdient daardoor wel wat respect.. :)

DertKesh 22-06-08 11:38

Ja, Nederland was goed, maar de Russen waren veel beter en hebben terecht gewonnen vindt ik. Nederland heeft niet veel kansen gekregen (behalve vrije trappen en corners)

Dan ben ik nu voor de rest van het EK alleen nog voor Turkije.
Turkije - Rusland zou wel een interessante finale worden :D

marcoryn 22-06-08 11:57

Ik gok op een Duitsland Rusland finale. Ik gun het Guus van harte!! Die Russen hebben gevochten voor de overwinning. Iets wat je sinds '88 bij het Nederlands elftal niet meer ziet

DertKesh 22-06-08 13:22

De Nederlandse polities zijn allemaal voor Turkije, en feesten volop mee:

http://turkishplace.nl/fotoalbum/gro...2194_46834.jpg

macjoris 22-06-08 15:10

ITALIA!!!!

Nederland heeft totnutoe alleen maar goed gespeeld vanaf het moment dat ze 1 a 2 -0 voor stonden. Daarvoor was het allemaal tenenkrommend voetbal. (daarna was het ook niet uitblinkend). Dus geheel niet vreemd dat ze eruit liggen.

Italie gaat het gewoon weer doen. Eerst de de Spanjaarden, dan de Russen en tot slot de Duitsers (al hoop ik dat de Turken in de finale komen.)

bjorntje 22-06-08 17:56

ik heb gewed dat de finale duitsland-Italië wordt:eek:;););). Maar als Nederland won, en Italië ook, stonden we tegen Italië in de halve finale. Dat zouden we (denk ik) verliezen. En dat is dan pas een nederlaag. Dus zo verkeerd is het niet dat we hebben verloren:D

p.s. Waarom is mijn profielafbeelding niet te zien?:(

johnwalter 22-06-08 19:33

Dat de beste maar moge winnen !! :rolleyes:

bobby68 23-06-08 09:27

woensdag naar turkije op vakantie!!;) had het draaiboek al helemaal klaar....
s ávonds turkije-duitsland als opwarmetje....;) en dan donderdag de wedstrijd van oranje.....
tja:( heb helaas niet zo mogen zijn....ga dus nu gewoon heerlijk genieten met mijn gezin van de turkse gastvrijheid,en zal weinig tot geen voetbal meer zien!!

wie voor mij nu de favo is???? geen idee en eerlijk gezegd: BOEIT het me ook niet:rolleyes:
dus degene die nog een favoriet team heeft/hebben veel kijkplezier.......

DertKesh 23-06-08 21:15

Waarschijnlijk gaat de 3e keeper van Turkije in de verdediging of in de spits spelen.
Turkije heeft nog maar 14 spelers over van de 23, 11 op het veld en precies 3 wissels.

ALS ALS ALS Turkije zo van Duitsland wint he ajoooo, ik heb nu al zin in de wedstrijd..

Citaat:

nu.nl/sport | Turkse reservekeeper wordt mogelijk speler

WENEN - De Turkse reservekeeper Tolga Zengin moet serieus rekening houden met een optreden als veldspeler bij het EK. Dat zei de Turkse bondscoach Fatih Terim in de aanloop naar het duel met Duitsland in de halve finales, woensdag in Basel.

De Turken kampen met vele blessures en schorsingen. Liefst negen spelers in de selectie van 23 man zijn (nog) niet beschikbaar. Nihat Kahveci, Emre Belozoglu, Servet Cetin en Tumer Metin worstelen met hun fitheid, Emre Gungor is voor de rest van het EK al uitgeschakeld. Volkan Demirel, Emre Asik, Tuncay Sanli en Arda Turan zijn geschorst.

"Mijn derde keeper kan eventueel in de slotfase als spits of als centrale verdediger invallen", verzuchtte Terim. "We moeten sowieso improviseren.

Maar ik blijf geloven in de finale. We hebben bij dit EK al diverse keren aangetoond dat we het onmogelijke kunnen presteren. Dat kan dus tegen Duitsland ook weer."

croiman 23-06-08 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door johnwalter (Bericht 130357)
Dat de beste maar moge winnen !! :rolleyes:

Belgie !!!!!

iMario 23-06-08 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 130777)
Belgie !!!!!

zit die er in dan? volgens mij niet he:D

croiman 23-06-08 21:52

Belgie !!!!! :p

Michael 23-06-08 21:54

Jammer maar de rode duivels hebben we al heel lang niet meer gehoord. Maar wishfull thinking mag :D

Beaux 23-06-08 22:59

Ik hoop dat Spanje wint.

sjowol 23-06-08 23:58

ik blijf gewoon voor nederland! :D

curmie 24-06-08 08:27

Een finale Rusland - Turkije lijkt me wel leuk!!!
Enne ik support de Turken!!
Super die mentaliteit....doorgaan tot je erbij neervalt!!
Hoop dat ze winnen van die Duitsers!

DertKesh 24-06-08 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door curmie (Bericht 130861)
Een finale Rusland - Turkije lijkt me wel leuk!!!
Enne ik support de Turken!!
Super die mentaliteit....doorgaan tot je erbij neervalt!!
Hoop dat ze winnen van die Duitsers!

Haha ja toch, de 3e keeper vanTurkije gaat scoren :P

martez 24-06-08 08:58

....verwijderd door moderator.....
ik had ze liever ingemaakt zien worden door ons eigen team maar helaas,...ze waren beter.

even tussen twee haakjes ben geen anti-turk fanaat maar mooi spel is ver te zoeken bij ze.

mogen de beste winnen!

greetz

DertKesh 24-06-08 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door martez (Bericht 130868)
....verwijderd door moderator.....
ik had ze liever ingemaakt zien worden door ons eigen team maar helaas,...ze waren beter.

even tussen twee haakjes ben geen anti-turk fanaat maar mooi spel is ver te zoeken bij ze.

mogen de beste winnen!

greetz

Oke het is jouw mening, maar waarom moet je er "rot op met de Turken" bij zeggen?

martez 24-06-08 14:59

jha sorry was een verkeerd geplaatste opmerking..
niet mijn bedoeling..was nog niet helemaal wakker qua uitspraken..
maar de moderator heeft zn taak al verricht..

hopelijk hierbij verholpen.

gr,

Emiin' 24-06-08 20:48

Martez, Zulke taal hoeft totaal niet .. en voor de mensen die nog eens denken dat dit geluk is ... Wel: Turkije - Kroatië, die scheidsrechter van Italiaanse afkomst z'n moeder was Kroaat -.-', Ik bedoel is EUFA zolaag gezakt om geen andere scheidsrechter te vinden die niets met Kroatië EN Turkije heeft te maken ?

Voor de rest, Moge de beste winnen ;)

martez 24-06-08 21:22

@ Emiin ik weet niet of je mn gehele post had gelezen.. hij is voor grotendeels verwijderd, had niet gehoeven alleen het eerste zinnetje zou enig scheef trekkend gezicht kunnen opwekken, maar daar heb ik al iets over gezegd.

voor de duidelijkheid vond het ek erg gezellig met de vreugd etc dat nu voor grotendeels beeindigt is verder boeit het me totaal niet.

om nog even terug te komen op mijn eerste topic vond ik, los van het feit dat turkije tot de laatste minuut door ging, ze géén mooi voetbal speelde (nogmaals gezien van een niet "voetbalfan/kenner") met name de niet echt nette (netjes uitgedrukt) overtredingen de ze op hun collega's uitoefende.
nu zul je zeggen daar gaat het niet om!, daar gaat het mij betreft wel om, het kijken van voetbal is niet leukers dan volwassen met elkaar omgaan zeker als het gaat om topsport..
dat is het enige wat ik bedoelde te zeggen.

ik zal het ek ook zeker blijven volgen deze week uit intresse maar om er een discussie over te gaan houden nou nee, er zijn andere dingen die me intresseren.

hoop dat het even duidelijk is betreft mijn visie op voetbal (EK) en mn eerste topic om mijn naam niet verder op een negatieve manier naar voren te laten komen.

mogen de beste winnen ;)

Emiin' 24-06-08 21:48

Iedereen bekijkt voetbal nu eenmaal anders ;)

Idd moge de beste winnen ;)

Michael 25-06-08 20:43

Iedereen heel veel voetbalplezier met de wedstrijd Turkije - Duitsland

Jumper2110 25-06-08 21:23

Ik supporter in alle geval voor "der Mannschaft" :cool:

macjoris 25-06-08 21:25

De shaormatent hier schuin ondermij is een dolle mooie boel!! Leuke wedstrijd tot nutoe, 1-1 wie had dat gedacht. Turkije doet het leuk tot nu toe.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.