Dev Team One click Virginizer release, wanneer? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan nergens meer nieuws vinden over de langverwachte release van het DEV team, die de (re)virginezer uit gaat brengen. Het zou allemaal een stuk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dev Team One click Virginizer release, wanneer?
Ik kan nergens meer nieuws vinden over de langverwachte release van het DEV team, die de (re)virginezer uit gaat brengen.
Het zou allemaal een stuk veiliger worden als hun de bestaande methodes meenemen in hun programma en er gelijk een "one click activator" van maken. Op Hackint0sh hebben ze het er niet meer over, wat ik op zich vreemd vind. Iemand hier nog nieuws over DEV team release?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja inderdaad je hebt gelijk al een tijdje niks meer gehoord daarover, ach ja gelukkig is het me al gelukt met de "elite dev team virginizer" zo moeilijk is die niet gewoon goed lezen en de exacte command intypen. Maar een one-click programma zou wel handig zijn voor de mensen die de stap nog niet durven te nemen.
|
|
||||
|
||||
**BUMP**
Weet er iemand iets meer over dit onderwerp?
|
||||
|
||||
ook geinteresseerd, ik durf inderdaad nog niet de stap te nemen
|
|
||||
|
||||
Voor het DEV Team moet het echt een peule schil zijn om een geheel geautomatiseerd programma te maken die alles voor je doet......
|
||||
|
||||
The most easy jailbreak solution RELEASED. - Hackint0sh
Zo te zien, zijn "ze" het niet vergeten.....
|
||||
|
||||
maar dat is geen virginizer, gewoon een eenvoudige jailbreak methode
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Sorry.....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
blackra1n of dev team? | Buco | Archief | 2 | 20-10-09 10:37 |
Info van Dev-Team | Nikos1984 | Archief | 3 | 02-04-09 19:58 |
iPhone 1.1.3 DEV-3 met nextsim is 1-click unlock mogelijk ? | dendirk | Unlock [archief] | 3 | 10-02-08 18:05 |
Dev team release coming soon | ArB | Archief | 4 | 27-01-08 08:23 |
|
|