//

iPhone 3G Moet Je Niet Hacken!?

iPhone 3G Moet Je Niet Hacken!? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg mij iets af: Ik heb een iPhone (1.1.4) en mijn gsm operator is Mobistar (België). Als ze binnenkort de iPhone en de update ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-07-08, 13:15
AaiFoonDjoeed's schermafbeelding
AaiFoonDjoeed AaiFoonDjoeed is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: België, Leuven
Berichten: 68
Standaard iPhone 3G Moet Je Niet Hacken!?

Ik vroeg mij iets af:

Ik heb een iPhone (1.1.4) en mijn gsm operator is Mobistar (België). Als ze binnenkort de iPhone en de update voor de oudere iPhone's uitbrengen, moet je je iPhone niet meer unlocken want iTunes ondersteund dan ook Mobistar voor het activeren van je iPhone... Of ben ik fout? 4

En als ik men iPhone dan geactiveerd heb met mijn Mobistar sim-kaart, kan ik hem toch ook gewoon updaten naar de 2.0 versie?

DUS => Geen unlock want ik kan men iPhone activeren, geen unlock en dus ook legaal.. Geen jailbraik meer, want installer heb ik dan misschien niet nodig omdat ik kan updaten naar 2.0 en daar AppStore heb?


Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-08, 13:34
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

zolang hij nog niet uit is, kunnen we hier natuurlijk geen zinnig antwoord op geven. Grote kans is, dat de iphone is geregistreerd op imeinummer en dat gewoon een gratis registratie niet mogelijk is.

Maar zoals gezegd kan hier gewoon nog geen zinvolle informatie over gegeven worden totdat hij uit is. Slotje dus.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone batterij na hacken joostje18 Unlock [archief] 3 30-11-07 00:46
Windows: Iphone hacken via Ibrickr dborneman Desktop-applicaties 1 09-10-07 23:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:53.