installer opent en sluit direct discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb echt goed gezocht op het forum en op google maar ik heb op you tube een filmpje gezien waarin je in 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
installer opent en sluit direct
hallo
ik heb echt goed gezocht op het forum en op google maar ik heb op you tube een filmpje gezien waarin je in 1 keer alle sources kan downloaden... dit leek mij super en het werkte. aleen, als ik nu installer open dan krijg ik drie of vier seconde een wit scherm en hij springt weer terug naar het begin scherm... wat doe ik verkeerd? o ja ik heb hem ook al opnieuw gejailbraeked Laatst gewijzigd door BASVANDERHEIDEN; 16-07-08 om 00:18. Reden: stukje tekst vergeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
waarschijnlijk heel veel sources toegevoegd met ride4.. ''All Sources''
je moet de RemotePackages.plist ff verwijderen uit: /private/var/mobile/Library/Installer dat kan je het beste met winscp doen. (kijk in de wiki hoe in te loggen) verder was dit zeker met de zoekfunctie te vinden
|
|||
|
|||
POW
Kan je dit een beetje eenvougigger uitleggen ik ben een totale leek
|
|
||||
|
||||
installer
ja bedankt ik had inderdaad teveel sources
via you tube kan je precies volgen hoe dit op te lossen bedankt |
|
||||
|
||||
Dit kon je natuurlijk ook vinden via onze handige zoekfunctie.
Hier kan dus wel een slotje op. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen opent en sluit?! | BASENL | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-06-10 16:32 |
app opent en sluit weer gelijk??? | madrettor | Archief | 1 | 20-11-09 19:48 |
Applicatie sluit direct af. | Lapswance | Jailbreak apps en thema's | 7 | 19-10-09 14:57 |
App store sluit direct af?? | friday | Archief | 1 | 11-07-09 20:41 |
Gmail sluit direct af | Sharky232 | iPhone algemeen | 1 | 18-01-08 02:45 |
|
|