Ten einde raad!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een probleem, dacht ff mn iPhone 1.1.4 op te waarderen naar 2.0, krijg hem nu niet meer aan de praat. Had 2.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ten einde raad!!
Hoi,
Ik heb een probleem, dacht ff mn iPhone 1.1.4 op te waarderen naar 2.0, krijg hem nu niet meer aan de praat. Had 2.0 erop gezet via iTunes, deed ie goed, alleen wil ik hem nu weer terug krijgen op 1.1.4, maar als ik ziphone of iliberty probeer, herkennen ze hem, maar zodra deze programma's hem in recovery mode willen zetten, lukt dat ze niet, en iTunes herkent hem nu ook niet meer, hij blijft dan op stekertje-iTunes symbool hangen, pas als ik hem opnieuw herstel naar 2.0 herkennen ze hem weer....maar ik kom geen stap verder, krijg hem nu niet meer unlocked voor zowel 1.1.4 alsmede 2.0 Zal wel iets heel simpels fout doen, maar weet het nu niet meer!! HELP!!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ook geprobeert, lukt ook niet!
|
|
||||
|
||||
Dit zal wel helpen https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
//Slotje (onduidelijke topictitel)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ten einde raad | smoothdevil | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 15:32 |
Ten Einde Raad!! | jerrycan | Archief | 10 | 27-05-08 22:57 |
Ten einde raad | Flump | iPhone algemeen | 7 | 27-02-08 23:08 |
Ik ben ten einde raad | rachidb | Archief | 1 | 29-11-07 02:20 |
|
|