//

Status: Phoneworldonline / oromono

Status: Phoneworldonline / oromono discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Van een mede-forumgebruiker ontving ik zojuist de volgende e-mail, afkomstig van Phoneworldonline / oromono / Patrick. Omdat we begrijpen dat veel gebruikers graag op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-07-08, 15:46
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard Status: Phoneworldonline / oromono

Van een mede-forumgebruiker ontving ik zojuist de volgende e-mail, afkomstig van Phoneworldonline / oromono / Patrick. Omdat we begrijpen dat veel gebruikers graag op de hoogte gehouden willen worden plaatsen we bij uitzondering deze e-mail. Verdere discussie over deze partij blijft ongewenst. Deze discussies zullen worden verwijderd en de betrokken gebruikers kunnen rekenen op een forumverbanning van drie maanden.

Citaat:
Beste klanten,

We lanceren dit bericht omdat het niet meer mogelijk is om onze telefoons te beantwoorden.
Vorig week hebben we Iphones aangekocht in China via een heel betrouwbaar contact uit Californie.
We hebben uit China dan ook de vertrekdatum en scan van de EMS doorgemaild gekregen met onze adressen en naam erop. Dus tot hiertoe was alles nog in orde. Dan heeft het pakketje twee dagen vastgezeten aan de douane en of het nu daar is misgelopen of de chinezen hebben ons erin geluisd is tot op heden nog niet uitgeklaard. Wat we wel ondertussen weten is dat de adressen waren overschreven en de huisnummers waren veranderd.
We hebben al onze registers opengetrokken en zijn volop gestart met de aankoop van iphones uit New York. Dit gaat echter wat vertraging met zich meebrengen. We zeggen dus hierbij dat iedereen zijn iphone zal krijgen maar met vertraging.

Ik heb de vorige generatie ook zo aangekocht en dit verliep vlekkeloos.
Ik wil jullie bij deze vragen om niet meer te bellen en te mailen met vragen, want dan zitten we hier van 7h tot 7h continu vragen te beantwoorden en kunnen we ons niet concentreren op het geen wat werkelijk deze situatie zal oplossen.
Het gaat zelfs zover dat iedereen aan mijn deur in Hopland staat te bellen, ik ben momenteel bij vrienden ingetrokken omdat dit niet meer houdbaar was, ik en Dirk gaan er op deze mannier volledig onderdoor en dan helpen we niemand meer vooruit.

Wij beloven dus met deze dat iedereen zal bediend worden, de aankoop is gestart en de eerste toestellen vertrekken volgende week richting België.

Voor de levering zal iedereen geduldig zijn beurt moeten afwachten.
Er zijn er al die klacht hebben ingediend en dit veroorzaakt problemen voor iedereen die voorschotten heeft betaald. Dus vragen wij om hier mee te wachten.

Patrick de swert

Gsm 0496 54 XX XX
Doe met de melding wat je er mee wilt doen, maar hou ons er graag buiten. Voor eerdere topics over Phoneworldonline / oromono kun je deze discussies nalezen: [1], [2] en [3].

Nogmaals voor alle duidelijkheid: we plaatsen dit bericht alleen als service naar de iPhoneclub-bezoekers. Val ons er niet mee lastig en begin geen andere topics hierover. Iedere huidige klant weet zelf wel hoe ze Patrick moeten bereiken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-08, 17:52
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Discussiëren kan op Discussie over Iphones + informatie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Phoneworldonline avdwerf Koopinformatie Nederland 2 07-05-09 19:49
Phoneworldonline d-day etienne Archief 70 23-07-08 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.