Source error bij update Cydia, wat nu? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht vanavond even Customize te installeren, dus start Cydia op, die roept dat er updates zijn. Prima, dus installeren maar. Hij blijft echter steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Source error bij update Cydia, wat nu?
Ik dacht vanavond even Customize te installeren, dus start Cydia op, die roept dat er updates zijn. Prima, dus installeren maar.
Hij blijft echter steeds hangen met de melding: Source error NetDB: aptsaurik.com nodename nor servnameprovided, or not known Heeft iemand enig idee? Heb heb hem al een paar keer opnieuw opgestart, zowel Cydia als de hele Iphone, maar dat lijkt allemaal niet te werken. Alvast dank voor iemand's hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon eens rebooten heb ik ergens gelezen.
|
|
||||
|
||||
en met rebooten bedoel je Home en Power indrukken tot iphone uitgaat en weer aangaat? Had ik al gedaan, maar werkt niet. Gewoon aan en uitzetten ook niet
|
|
||||
|
||||
Misschien problemen met de server. Is nogal eens gebeurd.Kzou zeggen wacht een poosje en ziet wat er later gebeurd.
|
|
||||
|
||||
Het gaat inderdaad vandaag wat vaak fout met de verbinding in Customize. Maar daarnaast heb ik er vandaag ook gewoon mee kunnen werken. Zal inderdaad wel druk zijn op de servers.
|
||||
|
||||
Probleem is opgelost...... Het bleek weer eens in m'n Wi-Fi verbinding te zitten. Wel in de statusbalk Wi-Fi zichtbaar, maar mooi niet verbinden met internet.....
Dit had ik vorige week ook al, dus router maar weer opnieuw opgestart en nu staat customize te downloaden.... evengoed bedankt voor de tips! |
|
||||
|
||||
Dan kan deze ook maar wer op slot.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update naar .4.3.2 geeft hij error 1013 wat nu? | superzemie | Archief | 2 | 27-04-11 19:45 |
error bij opstarten cydia | bjornk | Jailbreak apps en thema's | 2 | 22-12-10 21:06 |
Source Error | omehar | Jailbreak apps en thema's | 11 | 14-11-08 21:47 |
Source error in Cydia | toon54 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 28-07-08 15:40 |
|
|