Internet ook gebruiken op je laptop? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemiddag, Ik was van plan om een iphone te gaan kopen! En vroeg me af of er een app is waardoor ik via mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet ook gebruiken op je laptop?
Goeiemiddag,
Ik was van plan om een iphone te gaan kopen! En vroeg me af of er een app is waardoor ik via mijn iphone op het internet kan op mijn labtop "Door bijv. je iphone aantesluiten op je labtop en dan een programma op te starten?". Dit is wel mogelijk met een nokia ik vroeg me dus af of het ook kan met een iphone! bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens te zoeken op 'NetShare'. Probleem is alleen dat die app door Apple uit de AppStore is gehaald.
|
|||
|
|||
Gevonden!!,, Is niet meer te gebruiken las ik!
Zou ik er nog op een anderen manier aan kunnen komen? |
|
||||
|
||||
Dat moet je zelf even uitzoeken. Waarschijnlijk even met google zoeken.
Hier mag dat in ieder geval niet besproken worden voor alle zekerheid.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Laptop kapot, iPhone gebruiken op nieuwe laptop | FenixStyle | iTunes | 5 | 29-11-10 19:35 |
Kan je de Iphone 3 G ook gebruiken als modem voor je laptop/PC? | Frido | Wi-Fi | 13 | 15-06-10 20:55 |
Internet laptop gebruiken voor Iphone | laura-s- | iPhone algemeen | 4 | 28-01-10 17:39 |
Iphone (umts) internet ook op je laptop (netshare) | rosser5000 | Odido (T-Mobile) | 3 | 20-08-09 11:55 |
Iphone (umts) internet ook op je laptop (netshare/wat wel kan) | rosser5000 | Archief | 1 | 19-08-09 20:59 |
|
|