SSH connection time out discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg het niet voor elkaar om na een jaibreak via ssh connectie te maken. Ik heb open SSH geinstalleerd op de iphone 3g via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SSH connection time out
Ik krijg het niet voor elkaar om na een jaibreak via ssh connectie te maken.
Ik heb open SSH geinstalleerd op de iphone 3g via cydia. Daarna ip adres iphone gezocht. WinSCP via vista geinstalleerd. Iphone 3g wireless zonder kabel proberen te verbinden via WinSCP me het ip nummer en login root en password alpine. Ik kan wel pingen naar mijn iphone 3g wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
opgelost!!!
Ik weet helaas niet waarom tijdens het pingen nogmaals verbinding gemaakt en hij deed het. Ik vermoed gewoon een niet stabiele verbinding |
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat het toch gelukt is.
**slotje**
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ssh: connect to host 192.168.#.# port 22: Connection refused | pleuriskind | iPhone algemeen | 0 | 25-08-10 18:32 |
camera connection kit | waltapple | iPad accessoires en onderdelen | 35 | 23-07-10 14:24 |
iPhone: SSH - Connection closed by remote host | plestik | Jailbreak | 3 | 16-03-10 23:37 |
|
|