hoezo unlock tool over enkele weken ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) er zijn grecuhten dat dev team over enkele weken de unlock tool vrijgeven voor de iphone 3g. HOezo is iedereen daarvan zeker ? Op marktplaats ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
er zijn grecuhten dat dev team over enkele weken de unlock tool vrijgeven voor de iphone 3g. HOezo is iedereen daarvan zeker ? Op marktplaats worden iphone 3g verkocht met daarin vermeld dat de unlock tool over 2 weken wordt gelanceerd ! Volgens mij gaat dit maanden duren zoals de eerste generatie
verplaatst naar geruchten Dat weet toch nog niemand wanneer deze gaat uitkomen. En die mensen van marktplaats proberen ook alleen maar te verkopen (verkoopspraatjes dus) Maar wees gerust, als het er is zul je het zeker merken. Laatst gewijzigd door Michael; 04-08-08 om 22:52. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb zelf een zwarte 3g gekocht met een at&t simlock ik baal dat ik er niks mee kan doen ik heb ook yessim simkaart geprobeerd maar zonder resultaat ,,, Het irriteert me gewoon dat niks mee kan doen heb wel zin om het stuk te gooien ..... vind het zonde dat ik er 600 euro heb voor betaald EDIT: ook op de website van dev team staat dat ze ermee bezig zijn en dat ze SOON een unlock versie aankomt .... TJa, hadde we dat niet eerder gehoord bij de eerste versie ?????
Het virtuele huis van Turkije in Nederland. Laatst gewijzigd door Bomans; 04-08-08 om 18:51. |
|
||||
|
||||
Kan me je frustratie wel voorstellen, maar bij aankoop wist je toch dat hij een simlock had en niet zou werken. waarom kocht je geen in België voor die prijs? Dan had hij wel gewerkt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ja dom van me .... andere kant was belgie uitverkocht en dan ik dacht dat je met een yessim sim wel kon oplossen .... helaas niet ... vandaag ga ik langs bij iemand in amsterdam die ook yessim sim verkoopt ff kijken wat hij kan doen dus ik ben nu genoodzaak me toestel te verkopen omdat ik deze week op vakantie ga. .... terug ontopic: waarschijnlijk heeft dev team een of andere deal afgesloten met apple om vertraging te zetten om de unlock tool vertragen .... Citaat:
Ze lieten toch zien dat ze het hadden geunlocked met een youtube filmpje.....
Het virtuele huis van Turkije in Nederland. Laatst gewijzigd door Michael; 04-08-08 om 22:52. |
|
|||
|
|||
Probeer het eens met een turbosim
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
yeah right,daar zal apple vast wel deals over sluiten. Ik zou dat unlocken met turbosim ofzo niet doen, wacht gewoon lekker paar weekjes tot de unlock er is...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: LimeSnow Unlocking Tool to Unlock iPhone 4 02.10.04 – 05.15.01???? | El-Kenny | Unlock | 10 | 06-12-10 00:20 |
Hoezo de ipad | Hoppieee | iPad algemeen | 7 | 22-07-10 09:58 |
iPhone 3G: Unlock mbv pwnage tool, proces niet af te ronden | lacevanburden | Unlock | 18 | 12-02-09 18:27 |
iphone 2g pwnage tool unlock, Wi-Fi werkt niet meer | technics | Unlock [archief] | 0 | 13-08-08 14:07 |
Hoezo itunes? | alo-b | Archief | 5 | 24-11-07 13:30 |
|
|