Vodafone Prepaid? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik heb gisteren van mijn neef een aanbod gekregen om een Iphone 3G 8GB te kopen voor maar 100 euro... mijn eerste vraag (hoort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vodafone Prepaid?
hallo,
Ik heb gisteren van mijn neef een aanbod gekregen om een Iphone 3G 8GB te kopen voor maar 100 euro... mijn eerste vraag (hoort hier niet echt thuis) dit is toch een mooie prijs lijtk mij? Maar de vraag waar ik even mee zit: Er zou geen abbonement bij de iPhone zitten (super, want dat wil ik niet)... Is het al mogelijk om de iPhone simlockvrij te krijgen? (ik zoek zelf ook nog ff verder hier)... Zo ja, kan ik er dan een Vodafone prepaid kaartje in doen? Alvast bedankt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee, 3G simlockvrij maken is nog NIET mogelijk.
|
|
||||
|
||||
Ok, ik las al ergens dat vodafone de iPhone 3G ondersteund, dus als in de nabije toekomst de simlock er vanaf gaat (of misschien is hij er in mijn geval al af, aangezien er geen abbo bij zat) zou dit moeten werken he?
|
|
||||
|
||||
"Er af" zal hij niet zijn, want het is nog niet mogelijk. Maar misschien komt hij vanuit België of Italë, want die hebben geen simlock. En die werken dus met elke provider.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Meer info hierover kan/kon je ook op het forum vinden
Deze kan dus ook wel op slot. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel | mvo72 | Koopinformatie Nederland | 1 | 13-02-11 11:51 |
Vodafone prepaid / abonnement | justefeyenoord | Vodafone | 1 | 02-02-11 15:00 |
Vodafone prepaid | doctor | Vodafone | 1 | 29-12-10 20:28 |
Vodafone Prepaid | Davernl | Vodafone | 1 | 26-05-10 23:33 |
vodafone blox prepaid OS 3.0 aanzetten | brax | Vodafone | 1 | 14-08-09 13:14 |
|
|