fout bij jealbreak discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik was bezig met jailbreken van mijn iphone 3g 8gb. maar dat lukt niet helemaal. ik krijg een fout melding. // er heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
fout bij jealbreak
Hallo Allemaal,
Ik was bezig met jailbreken van mijn iphone 3g 8gb. maar dat lukt niet helemaal. ik krijg een fout melding. // er heeft zich een onbekend fout voorgedaan(6) // weet iemand hoe ik dit kan oplossen. ik gebruik wnpwn op xp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hier kan je er wat van lezen
als je in de zoekfunctie "error6" intypt kom je nog wel meer tegen je hebt toch een officieele iphone. kan je die niet gewoon herstellen in itunes naar officieele 2.0(zonder jailbreak dan natuurlijk)
|
|||
|
|||
dat begrijp ik, maar ik wil mijn iphone jailbreaken..
|
|
||||
|
||||
Over het jailbeken van je iPhone is al meer dan genoeg geschreven op dit forum. Het is daarom niet nodig daar weer een topic over te beginnen. Gebruik de zoek functie eens met de zoekopdracht "jailbreak".
**slotje**
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: jealbreak fout gelopen | vissers11 | Jailbreak | 2 | 05-04-11 13:02 |
iPhone 3GS: Fout bij restore? | blyleven | Unlock | 4 | 05-03-10 11:22 |
iPhone: fout bij jailbreak | dennyo | Jailbreak | 2 | 08-10-09 12:04 |
fout 69 bij syncronisatie | marc1987 | iTunes | 9 | 03-02-09 00:23 |
fout bij herstellen | macmichel | Unlock [archief] | 20 | 25-04-08 16:17 |
|